(500) Days of Summer

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Marc Webb

Fox Searchlight Pictures, Watermark Pictures, Dune Entertainment III

17 Iulie 2009

26 Septembrie 2020

(500) de zile cu Summer este povestea relației lui Tom cu Summer. Summer nu crede în dragoste adevărată, în suflete pereche și bărbatul potrivit. Tom în schimb, este un romantic incurabil care nu renunță la ea nici în ruptul capului. Tot ceea ce face el are ca scop „trezirea” la realitate a lui Summer, ca să se convingă singură că există conceptul de dragoste scrisă în stele. Desfășurându-se pe o perioadă de 500 de zile, povestea celor doi „îndrăgostiți” este rostită din punctul de vedere al lui Tom și a acțiunilor sale care se lasă ușor influentate de muzica pop. O abordare proaspătă a comediei romantice, (500) de zile cu Summer ni-i prezintă pe Summer, o femeie care nu crede în dragoste adevărată, și Tom, tânărul care se îndrăgostește nebunește de ea.

KgheO

08.09.2018

Asa pare sa arate viata in realitate! Paradoxal vorbind despre un film, insa (500) Days of Summer, aproape ca nu are nici o legatura cu un film obisnuit. Un film natural, real cu o poveste neslefuita cu o simplitate care te atrage sa savurezi minut cu minut fiecare parte, etapa, din film. "Asa este o poveste a unui baiat care intalneste o fata, dar ar trebui sa stiti de la inceput, asta nu este o poveste de dragoste", cine ar fi crezut ca intro fraza poti cuprinde intreaga poveste a filmului cu toate semnificatiile si simbolurile lui! Un film pe care ma bucur ca l-am vazut!

24 19

chrys17

08.09.2018

un film prost,incurcat,mare pacat pt ca se anunta a fii un film bun:)actorul principal nu are nicio treaba cu actoria..imi pare rau pt el

4 7

brasilianca20

08.09.2018

ideea e ca el sufera prea mult din moment ce ea e prea pasiva in ceea ce priveste relatia ....e prea egoista asa cum se dovedeste spre finalul filmului ....ca in viata reala ..intr-o relatie unul iubeste mai mult decat celalalt.

3 7