Comedie, Dramă, Romantic (India)

Sabbir Khan

Anvita Dutt Guptan

Eros International

3 Iulie 2009

14 Mai 2021

<p align="left"> </p><p style="text-align: justify; text-justify: inter-ideograph; text-autospace: none" class="MsoNormal"><span>O serie de actori americani, printre care Sylvester Stallone şi Denise Richards, apar în acest film despre un cascador indian care are o carieră de mare succes la Hollywood. Viraj e atât de bun în ceea ce face încât e premiat de Stallone, care spune că filmele sale nu ar fi fost ceea ce sunt fără celebrul cascador. Simrita e o indiancă a cărei carieră e la fel de fulminantă, fiind un manechin foarte apreciat. Viraj e cât se poate de misogin, iar Simrita are o părere proastă despre bărbaţi. Cei doi ajung să se întâlnească atunci când fratele lui se căsătoreşte cu prietena ei cea mai bună. De aici încolo, soarta se încăpăţânează să le arate celor doi că niciunul nu are dreptate. </span></p><p> </p><p> </p>

jenifer

08.09.2018

noh, as vrea sa vad filmul,pare interesant...daca il gaseste cnv pe vrun torent sa anunte ca eu nu am gasit... merci...

2 3

silvia_velez

08.09.2018

arnold nu joaca in acest film am vazut filmul si-mi place foarte mult O comedie romantică despre un cascador indian care reuşeşte să facă valuri la Hollywood, dar nu şi să găsească adevărata dragoste. Produs de Bollywood Hollywood Production Distribuitorul international Eros International Ţara India

1 3

crysta20

08.09.2018

si eu am vazut filmul si chiar mi-a placut si silvia ne demonstrezi ca nu ai vazut flimul deoarece arnold chiar a jucat, si cascadorul isi gaseste adevarata dragoste in final. Oricum e super si il recomand la toata lumea mai ales ca este si comedie si dragoste, il gasiti pe torrent daca il cautati cu denumirea din indiana si se vede foarte bine Vizionare placuta

1 2