Şi caii se împuşcă, nu-i aşa

They Shoot Horses, Don't They?

Dramă (United States of America)

Sydney Pollack

Palomar Pictures (I), American Broadcasting Company (ABC)

30 Noiembrie 2020

Gloria, o femeie deprimata trecuta de anii tineretii, cu un trecut plin de deceptii si dezamagiri si Robert un barbat entuziast si optimist isi incruciseaza destinele in aspiratia comuna de a reusi la Hollywood, ea ca actrita, el ca regizor. Ajung astfel sa se inscrie intr-o competitie, un maraton al dansului care-i solicita pe amandoi pana la limita. In timp ce Robert continua cu obsesie si disperare sa creada in visul sau fortandu-si limitele, competitia o epuizeaza pe Gloria, care devine un centru de demoralizare pentru cei din jur, determinand-o sa se abandoneze pe sine, si sa-si doreasca moartea. Concursul coincide cu incercarea disperata a celor doi de a da un sens vietii lor; solutia aleasa insa este una gresita, care-i face pe amandoi sa se epuizeze in gol si care-i impinge in acelasi timp spre dezumanizare, anihilandu-le vointa si sensul existentei: Si caii se impusca nu-i asa?

mihaelatb

08.09.2018

un film exceptional!un concurs care nu se mai termina si in care nu stii cine e invingatorul

4 4

EduardR

08.09.2018

Spectacol demențial în care toți fug după mirajul Visului American. Miile de ore de dans, cursele până la epuizare, zâmbetul fals pe care-l purtau concurenții pentru a plăcea audienței... totul devine ritmul vieții oamenilor care nu găsesc liniște și caută succesul orbecăind buimăciți de zumzetul perpetuu al societății bolnave, unde mizeria umană este practic exploatată!

1 0

RoseofSharon

08.09.2018

Un film excepţional, interpretare deosebită a celor 2 actori principali, Jane Fonda şi Michael Sarrazine. Filmul respectă foarte mult cartea cu acelaşi nume. Merită vizionat şi este de actualitate, cu atât mai mult cu cât trăim într-o lume dominată de mitul succesului, cu orice preţ, care de multe ori ne dezumanizează.

0 0