Comedie, Dramă, Romantic (France, Russia)

Nikita Mikhalkov

Nikita Mikhalkov

Caméra One, France 2 Cinéma, Three T Productions

13 Octombrie 1998

24 Septembrie 2020

<p align="justify">În 1885, Jane Callahan soşeste în Rusia pentru a-l ajuta pe McCracken, un inginer obsedat de maşinăriile sale, să capete fonduri din partea Marelui Duce. Pe drum ea îl cunoaşte pe Andrei Tolstoi, un tânăr cadet pasionat de muzica de operă. Întâmplarea face ca cei doi să se reîntâlnească laa Academia Militară, unde Jane merge să îl convingă pe influentul general Radlov de utilitatea maşinăriei lui McCracken. Atât Tolstoi, cât şi Radlov se îndrăgostesc de Jane, însă aceasta nu poate să renunţe la niciunul dintre ei, din motive diferite.</p><p align="justify">După ce Tolstoi îşi declară sentimentele în prezenţa rivalului său Radlov, îşi atrage aversiunea acestuia. Petrece o noapte de dragoste cu Jane, dar o surprinde apoi negând vreo relaţie cu el. Simţindu-se trădat, cuprins de gelozie, îl atacă pe generalul Radlov şi, ca urmare, este deportat în Siberia. Jane nu încetează să se gândească la el, pentru ca, după zece ani, să meargă în Siberia să-l găsească. Fără să îl vadă fizic, descoperă în casa lui spiritul unei ţări uriaşe care îi va ascunde pe vecie secretul.</p>

Incoruptibilul

08.09.2018

Un inventiv antreprenor soseste in Rusia cu gandul de a vinde, pentru teritoriile salbatice din Siberia, noua inventie – o masina de taiat pomi. Asistenta sa, Jane Callahan, o frumoasa americanca, se indragosteste de un tanar ofiter rus, cu o voce de aur, Andre Tolstoi. Tumultoasa lor poveste de dragoste e brusc intrerupta, cand Andre, este acuzat pe nedrept, de atentat antiguvernamental si exilat in Siberia.

7 7

sinradu

08.09.2018

Una dintre cele mai complexe (şi complete) poveşti ale ultimilor ani, un film de excepţie în regia marelui regizor Nikita Mihalkov, o reprezentare completă a umanităţii, transpusă pe peliculă într-un mod aproape sublim. Un film-revelaţie pentru orice persoană ce poartă grija propriei umanităţi.

5 4

insoumis

08.09.2018

eu cun filmul asta sub numele de "Barbierul din Siberia".L-am vaz o data la tv..si a fost 1 film din viata mea care m-a emotionat..Eu plangeam in fata tv-ului si ai mei radeau de mine:-s L-am cautat apoi multi ani.E minunat! Fascinanta relatia dintre ei.Sunt minunati asa cum sunt!

8 4