夜宴

Fantasy, Dramă, Acțiune, Istoric (Hong Kong, China)

Feng Xiaogang

Yau-Daai On-Ping, Sheng He-Yu

14 Septembrie 2006

15 Iunie 2021

O noua era a dezordinii este instalata in China in anul 907 cand Dinastia Tang cade in ruine , rebelii se intind de-a lungul tarii , tradarea fiind de acum ceva la moda . Intre virgina Little Wan si printul Wu Luan se formeaza pasiunea , dar Imparatul se casatoreste cu tanara Little Wan spulberandu-le acestora visele , tanarul print dispare in tinuturile din Sud , alinandu-si suferinta prin muzica si dans . Fratele Imparatului pune la cale un complot si-si omoara fratele , lund-o totodata de sotie pe cumnata sa si incercand sa-l omoare si pe print . Va reusi printul sa scape de complot si sa afle cine este cu adevarat fosta sa iubita si mama vitrega , s-au se va indragosti din nou ...  <br />

jurnalistul

08.09.2018

Din tot filmul, care este filmat aproape in intregime in nota filmelor japoneze din anii 70, cu o lentoare a discursului si imaginii impletite in scopuri de aprofundare a mesajului, nu am retinut decat secventa de final, in care imparateasa Wan este, si ea, ucisa. Am retinut-o nu pentru ca este un sfarsit moralizator, ci pentru ca nu ne este aratat ucigasul. Daca ceilalti sunt ucisi cu adresa, aici ne putem inchipui pe oricine in roll asasinului. Altfel, efecte speciale peste medie (vezi secventa scoaterii sabiei din corpul printului, cu stropii de sange aliniati pe orizontala o fractiune de secunda) si o scena de un erotism aparte - imparatul Li facandu-i masaj imparatesei. Un film bunicel...

0 0

renegatul

08.09.2018

UN film foarte bun chiar mi-a placut oricum iubesc in general filmele chinezesti ,japoneze si asa mai departe foarte bun nota 9

0 0

girlie_girlie

08.09.2018

O adaptare a operei shakespeariene, Hamlet, Ye Yan incanta prin frumusetea miscarilor de dans, a muzicii triste completata de dorinta de razbunare transpusa si in scenele de lupta. Placerea vizuala e desavarsita de simbolistica culorii rosu, de la picaturile de sange pana la rosul aprins al matasurilor pe care Imparateasa le poarta. Spre deosebire de alte filme istorice ce abordeaza perioada Chinei Antice in The Banquet rolul central ii revine Imparatesei Wan manata de dorinta de putere, in numele careia se casatoreste cu tatal barbatului iubit - imparatul - iar apoi pentru a supravietui devine sotia celui care isi assasinase propriul frate pentru a fi imparat. Dar si de dorinta de a-l proteja pe Wu Lan alaturi de care cunoscuse iubirea sincera.

1 0