*batteries not included

Comedie, Familie, Fantasy, SF (United States of America)

Matthew Robbins

Amblin Entertainment

18 Decembrie 1987

16 Septembrie 2021

*Batteries Not Included este un film sci-fi, aparut in anul 1987, fiind regizat de catre Matthew Robbins. De scenariul filmului s-au ocupat Mick Garris si Brad Bird. In rolurile principale ii putem vedea pe Hume Cronyn, Jessica Tendy si Franck McRae. Aceasta poveste urma sa fie transpusa intr-un serial de televiziune, numit Amazing Stories, dar Steven Spielberg a fost impresionat de idee si a decis sa se faca un lungmetraj. Pe plan international, filmul a rulat sub denumirea de Miracle on 8th Street. Un grup de oameni care locuiesc intr-o cladire de apartamente, sunt fortati sa se mute, pentru a putea fi demolata cladirea. Locatarii nu doresc sa se mute, asa ca cei care se ocupau cu demolarea, angajeaza o echipa locala pentru a-i face pe acestia sa se mute. Din fericire insa, vietati extraterestre sosesc in oras. Atunci cand echipa incearca sa-i sperie pe locatari, extraterestrii isi folosesc abilitatile lor extraterestre pentru a infrange echipa.

recoll

08.09.2018

Un film de vazut cu familia. nu pot spune ca m-a impresionat foarte mult,dar mi-a palcut originalitatea sa, povestea in sine nu este rea. recomand sa il vedeti!

2 0

Gabi-28

08.09.2018

Filmul vine la nici 5 ani dupa fenomenul E.T., iar in calitate de producator executiv, Spielberg pare ca s-a implicat mai mult decat ii cerea sa o faca aceasta titulatura sub care apare in cast. Similitudinile izbitoare cu multe dintre cratiile acestui deja faimos regizor si producator, in special cu productia mai sus amintita, fac ca acest produs cinematografic sa fie destul de plictisitor de urmarit. Filmul este mai degraba animat decat artistic. Modul de a interpreta cu scalambaieli si fara tensiune, tradeaza un tip de productie mult indregita de Hollywood, in care povestea are happy-end. Iar acest fel de final plus adresabilitatea familiala, l-au scutit pe Spielberg and co de emotiile unei posibil insucces si nu a mai trebuit sa-si bata capul cu studii de caractere, povesti mai complexe sau mai stiu eu ce viziuni regizorale. Daca ai un model deja patentat si care iti si asigura succesul, ce rost mai are sa te chinui. Ca singur plus din tot acest film, putem mentiona doar realizarea acelor robotei, cam multifunctionali ce-i drept, dar simpatici per total. Un film pentru copii, copii mici si foarte mici, mai ales daca este sa il recomandati copiilor timpurilor noastre. La vremea lui probabil ca isi impresiona publicul infantil, insa monstruletii pretentiosi de acum sigur nu vor gusta simplitatea acestei realizari si cu atat mai putin politetea povestii efective. Un 6, 12!

0 1