10 Years

Comedie, Dramă (United States of America)

Jamie Linden, Michael Bay

Anchor Bay Films, Temple Hill Entertainment, Boss Media, 33andOut Productions, Iron Horse Entertainment (II)

12 Septembrie 2011

11 Mai 2021

<p>Jake e fostul lider al grupului de prieteni din liceu, dar, la 10 ani de la absolvire, a ajuns, spre surprinderea tuturor, un broker specializat în ipoteci, cu o viaţă plictisitoare şi o iubită stabilă, Jess, pe care vrea să o ceară în căsătorie. Cei doi merg împreună la reuniunea lui Jake de 10 ani de la terminarea liceului, unde Jake şi prietenii lui cei vechi decoperă că, în multe feluri, încă nu s-au maturizat. Cully, unul dintre cei mai apropiaţi amici ai lui Jake, s-a căsătorit cu Sam, o fostă colegă de liceu şi s-a schimbat foarte puţin de-a lungul anilor. La petrecere el plănuieşte să-şi ceară scuze celor pe care i-a agresat în liceu şi să tragă şi o beţie cruntă. Desigur, cele două planuri nu dau bine împreună. Reeves e cel care s-a schimbat cel mai mult şi a devenit, după 10 ani, cel mai popular, fiind un muzician de succes, cu un hit care se aude la toate radiourile. Ceea ce nu s-a schimbat la Reeves e că încă se mai simte atras de Elise. Marty şi A.J., doi dintre tocilarii liceului, au ajuns şi ei la un relativ succes, căci Marty locuieşte la New York, iar A.J. le arată tuturor, mândru, poze cu barca lui, deşi nu locuieşte aproape de vreo apă. Amândoi încearcă să o cucerească pe Anna, fostă frumuseţe a liceului.  Jake are şi el vechi sentimente nerezolvate, căci încă o mai place pe Mary, iubita lui din liceu, care e acum măritată cu Paul. </p>

rocco123

08.09.2018

Este un film agreabil, are momente amuzante şi emoţionale. Filmul este în mod surprinzător, un aspect intim, un grup de adulți tineri care se întorc în orașul lor de origine pentru reuniunea lor de a 10-a aniversare de liceu. 10 Years marchează debutul regizoral al scenaristului Jamie Linden. Scenaristul si regizorul Jamie Linden reușește să depășească ceea ce pare a fi o premisa plină de pericole, cu o mulțime de ajutor de la o distribuție reuşită, făcând 10 Years un film plăcut. Un film bun pentru cei sentimentali.

6 1

Sabb.

08.09.2018

Duminica dupa-amiaza, zi plictisitoare spre urata. Ma gandeam ca un film lejer si superficial e modul perfect de a incheia o zi si asa am ajuns la 10 Years. Cum planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ, filmul m-a surprins placut prin distributia bine aleasa si prin aerul calm si linistit. Mi-am delectat privirile cu Justin Long (pe care nu il mai vazusem de la Going The Distance) si Oscar Isaac, am ras de comportamentul hilar a lui Cully, adultul cu sotie si copii care isi doreste doar o seara in care sa bea si sa isi ceara scuze de la oamenii pe care i-a "torturat" in adolescenta cu tratamente speciale. O bila alba a primit relatia amuzanta si extrem de personala dintre AJ si Marty, doi barbati care se lupta in atentii si cuvinte pentru Anna, fiecare din motive proprii si lesne de inteles. In final, coloana sonora a fost bine aleasa, momentele amuzante au fost destule, romantism pe ici, pe colo si multa voie buna. Merita urmarit. Nota 8.

4 1

liniuta

08.09.2018