10,000 BC

Aventuri, Acțiune, Dramă, Fantasy (United States of America, South Africa)

Roland Emmerich

Centropolis Entertainment, Legendary Entertainment, The Department of Trade and Industry of South Africa, Moonlighting Films, Warner Bros. Pictures

22 Februarie 2008

14 Martie 2008

Tânărul vânător de mamuți D'Leh (Steven Strait) și iubita sa Evolet (Camilla Belle) trăiesc liniștiți într-o vale preistorică pierdută în munți. Într-o zi, un grup de războinici misterioși le atacă tribul și o răpesc pe Evolet. D'Leh își strânge un mic grup de vânători și pleacă în urmărirea războinicilor, pentru a-și salva iubita. În drumul lor, străbat ținuturi necunoscute și descoperă civilizații umane a caror existență o ignoraseră până atunci. La fiecare popas li se mai alătură câte un trib care, ca și al lor, fusese atacat de vânătorii de sclavi. Astfel, micul grup al lui D'Leh se transformă treptat într-o adevarată armată. Călătoria lor este presărată cu numeroase pericole, eroii noștri trebuind să înfrunte monștri preistorici și fenomene naturale înfricoșătoare, iar la sfârșitul ei descoperă un tărâm dincolo de orice imaginație.

108 Ordonare după: | |

ciupimadrid

08.09.2018

Filmul: excelent. Comentarul: fatal.Printesa nu e printesa iar hoarda uriasa care ataca satul este compusa din cel mult 10 oameni .... Dar va recomand sa vizionati filmul (de valoare din punctul meu de vedere : artistic si istoric)

5 10

crisdany75

08.09.2018

Daca ar fi sa-l compar cu Apocaypto este ceva mai slab...sa zicem ca totusi efectele speciale il salveaza cat de cat. Cat priveste printesa...nici pe departe...E doar o tanara care ajunge in tribul lor pe cand era doar o copila si pe care Mama Vrajitoare o vede ca fiind salvarea tribului. In rest...destul de interesant, daca ar fi sa luam in considerare si civilizatia mai avansata care folosea sclavi pentru construirea piramidelor (o idee despre cum s-au ridicat ) si hartia! Concluzia....un film lejer...

5 6

Rudolfo

08.09.2018