12 Angry Men

Crimă, Dramă (United States of America)

William Friedkin

MGM Television

17 August 1997

21 Septembrie 2020

<p>Filmul se deschide în toiul unui proces , unde un tânăr este acuzat că și-a ucis propriul tată . Judecătorul îi roagă pe cei 12 jurați să meargă într-o cameră particulară unde să dezbată cazul până vor ajunge toți la același verdict. Zarurile sunr aparent aruncate , tânăr este crezut vinovat și în drum spre pedeapsa capitală , însă jurații încep să aibă îndoieli atunci când unul dintre ei se opune vehement vinovăției tânărului , aducând argumente implacabile care răstoarnă unele lucruri ... Care va fi verdictul final?</p>

Bci2

08.09.2018

E un film bine apreciat de multi, dar mie nu mi-a prea plea placut , poate pentru ca nu-mi place stilul cam inchis al lui Lemmon, o lamiie in actorie, dupa parerea mea, un actor cam plictisit sau plictisitor si nu mi se pare prea convingator in mai multe roluri, inclusiv jucat in cei 12 oameni miniosi. Sase cu bunavointa.

3 10

Juristul

08.09.2018

"12 oameni furiosi" este un film despre deliberarile juriului în procesul unui tânar acuzat ca si-a ucis tatal cu premeditare. Daca ar fi gasit vinovat, acesta ar fi condamnat la moarte. Unsprezece dintre jurati voteaza, de la bun început, pentru condamnarea tânarului. Unul singur - interpretat de Jack Lemmon - cere ca legea sa fie respectata pâna la capat. Convins ca hotarârea celorlalti este pripita, el îsi apara cauza cu obstinatie, hotarât sa îi convinga ca decizia lor se bazeaza numai pe dovezi neclare si, mai ales, pe propriile prejudecati. Reuseste sa identifice destule puncte slabe în teoria procurorilor cât sa îi puna pe ceilalti pe gânduri, mai ales ca verdictul le-ar putea schimba viata pentru totdeauna.Pe parcursul a ore intregi,intr-o atmosfera inabusitoare,Juratul reuseste sa-i faca pe rand pe ffiecare,sa-si recunoasca propriile frustari si regrete,gresli din trecut,chiar cu proprii lor fii si treptat,din toti 11,toti vor vota "NEVINOVAT".Cu o distributie alesa parca special,fiecare actor depasindu-se pe sine in interpretare, filmul este de o valoare inestimabila,mai ales ca prezinta fapte ce se petrec in mod curent in viata de zi cu zi in Justitie.

2 2

floryynn

08.09.2018