127 Hours

Aventuri, Dramă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Danny Boyle

Fox Searchlight Pictures, Pathé!, Everest Entertainment, HandMade Films, Warner Bros. Pictures, Film4 Productions, Cloud Eight Films

5 Noiembrie 2010

22 Aprilie 2011

<p align="justify"> Bazata pe povestea reala de viata a alpinistului nord-american Aron Ralston si pe cartea acestuia "Between a Rock and a Hard Place", drama "127 Hours" relateaza sacrificiile greu de imaginat pe care a fost fortat sa le faca tanarul pentru a scapa cu viata dintr-o situatie-limita petrecuta in anul 2003. Dornic de adrenalina si de experiente cat mai palpitante si pasionat de catarari pe munte, Aron porneste intr-o expeditie periculoasa in Utah fara sa-si informeze familia sau prietenii despre intentia lui de a escalada peretele unui canion. Dupa ce parcurge cu bicicleta kilometri intregi printr-o zona desertica si se imprieteneste cu doua excursioniste pe care isi propune sa le impresioneze cu abilitatile lui de alpinist, Aron Ralston se prabuseste intr-o despicatura ingusta dintre peretii canionului, iar un bolovan urias ii imobilizeaza bratul drept. Timp de 5 zile lungi si epuizante, tanarul incearca fara succes sa isi elibereze mana de sub blocul de stanca, fiind constient de faptul ca nimeni nu stie unde se afla si nu il cauta. Intelegand ca nu exista sanse de supravietuire daca ramane fara provizii de apa, alpinistul recurge la un gest curajos si disperat care il ajuta sa isi elibereze corpul, dupa care escaladeaza 20 m de stanca si parcurge 13 Km pentru a se salva. <br /><br /> <br /> </p>

110 Ordonare după: | |

mamaia89

08.09.2018

interesant filmul

0 0

mitsuko_san

08.09.2018

nu inteleg de ce sunt asa sensibili spectatorii canadieni..la noi nu a lesinat nimeni. scena cu taierea mainii nu e chiar atat de dura cum se spune..in schimb filmul este foarte reusit. iar JamesFranco care a tinut tot filmul in spate e fabulos.

4 14

Gregorescian

08.09.2018