Aventuri, Dramă, Acțiune (Japan, United Kingdom)

Takashi Miike

Daisuke Tengan, Kaneo Ikegami

Toho Company, Ltd., Sedic International

9 Septembrie 2010

27 Octombrie 2021

<p>Filmul de acţiune "13 Assassins" urmăreşte un grup de asasini care vor să răzbune chinurile prin care trece o comunitate condusă de un stăpân despotic. Takasi Miike, regizorul filmului "13 Assassins" din 2010 e unul dintre cei mai prolifici cineaşti din lume. Filmul "13 Assassins" e cel cu care Miike a câştigat toate premiile tehnice oferite de Academia de Film din Japonia în 2011 (în afară de cel pentru montaj). Producţia de acţiune e un remake al filmului cu acelaşi nume lansat de Eiichi Kudo în 1963.</p><p>Acţiunea are loc în epoca Shogun, când un tânăr şi foarte rău lord violează şi ucide, sub pavăza legii. Însă nimic nu îl poate proteja de cei 13 asasini. Aceştia sunt o forţă secretă de temut, fiecare dintre cei 13 având un meşteşug ucigător diferit. Cei 13 pornesc o misiune sinucigaşă de a-l prinde şi asasina pe lord şi planul pare să le reuşească atunci când acesta e surpsins într-o ambuscadă într-un sat. Însă asasinii nu ştiu că lordul are pe-aproape gărzile, care sunt de patru ori mai multe decât cei 13. <br /></p><p> </p>

benzen14

08.09.2018

actiunea filmului se intampla doar noaptea deci in concluzie nu se vede nimic..filmul in sine e o dejectie si mizerie . personajele arata la fel, asadar nu sti care e unul si care e altul. poate japonezi se pricep la telefoane si televizoare dar la filme cu siguranta NU !

0 8

Budy

08.09.2018

Un film mediocru. Actiunea prea lenta ceea ce face ca filmul sa devina plictisitor in unele momente, din punctul meu de vedere e veriga cea mai slaba. Povestea e interesanta fapt pentru care merita vazut o data acest film.

1 4

Dyers_Eve

08.09.2018

De fapt, e un film mult mai bun decat ma asteptam. In primul rand, e lipsit de efectele specifice altor filme cu arte martiale. Sunt doar samurai experti in lupta cu sabia, fara puteri supranaturale. Apoi, povestea are dramatismul ei, bine dozat pana la final. Aduce cumva, ca subiect, cu "7 samurai". Deci, e un ilm bine realizat, care merita vazut fara rezerve. 8.

2 0