13 Sins

Horror, Thriller (United States of America)

Daniel Stamm, Daniel Martineau

Dimension Films, IM Global, Automatik Entertainment, Little Magic Films, Sahamongkol Film International, Radius-TWC

18 Aprilie 2014

12 Mai 2021

<p>Elliot urmează să se căsătorească, așteaptă un copil și se străduie să-și întrețină și fratele bolnav. Când e dat afară de la locul de muncă, devine îngrozit că nu va reuși să se descurce. Salvarea lui pare să vină când primește un telefon de la un om misterios ce îi propune un joc în care are de îndeplinit 13 cerinte, fiecare urmând a fi premiată cu o sumă considerabilă de bani. Ezitant la început, Elliot acceptă provocarea, dar descoperă că solicitările străinului ajung ilegale și îi pun viața în pericol.</p>

yulyan987

08.09.2018

13 Sins e un film interesant ce merita cu siguranta urmarit. Sincer sunt surprins sa vad ca nu s-a uitat mai nimeni la acest film dar prin comentariul meu sper sa va conving sa il urmariti. Contine o idee foarte buna, o actiune alerta ce nu plictiseste si iti starneste curiozitatea pe tot parcursul filmului. Actorii nu sunt de cea mai buna calitate dar si-au facut treaba destul de bineiar finalul este unul foarte bun dar oarecum previzibil. Il recomand cu incredere....acordati o privire acestui film.

3 0

giv

08.09.2018

In genul lui "Would You Rather",filmul prezinta un joc diabolic ce dureaza de foarte multi ani.Putea sa fie mai bine gandit.

1 1

bradu

08.09.2018

Mi-a plăcut filmul, are stil, are o notă educativă și o narație plină de înțelepciune în ciuda faptului că s-a folosit o regie sumbră, plină de scene ce îngrozesc și un dialog la fel de crud. Acțiunea te ține pe marginea scaunului căci acest joc de puzzel te surprinde la fiecare pas și nu știi unde duce finalul. Îl recomand, filmul este creat cu seriozitate, bine dozat în ce privește suspansul, cu o logică reală în acțiune ce confirmă regula că lăcomia strică omenia iar prestația artistică este la cote înalte. Nu am știut de original, un film thailandez: 13 game sayawng (2006) dar se pare că merită văzut, probabil e mult mai aprofundat. Pentru cei interesați nu e rău să citiți: http://www.filmblog.ro/13-beloved-2006.html

2 0