1492: Conquest of Paradise

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric (France, Costa Rica, Spain, United Kingdom, United States of America)

Ridley Scott, Kevin Costner

Paramount, Gaumont, France 3 Cinéma, ABC Pictures, Légende Entreprises, Due West, Cyrkfilms, Ministère de la Culture, Spanish Ministry of Culture

9 Octombrie 1992

29 Septembrie 2020

Filmul prezinta intr-o maniera de mare clasa regizoriala momentul descoperirii Americii de catre Cristofor Columb si efectele pe care aceasta descoperire le-a avut asupra tuturor celor implicati. Filmul incepe prezentand dificultatile pe care Columb a trebuit sa le infrunte pentru a reusi sa plece in aceasta calatorie, pentru descoperirea “Noii Lumi”, ca apoi sa dezvaluie impactul devastator pe care europenii l-au avut asupra bastinasilor. Filmul a fost lansat in anul 1992, la sarbatorirea a 500 de ani de la marea descoperire.

bubucea

08.09.2018

Coloana sonora Vangelis, unul din cei mai mari regizori si o distributie de excelenta.

7 4

sinradu

08.09.2018

Foarte fain film, dar: 1. nu înţeleg de ce nu îi puneţi titlul în română, că este foarte cunoscut (am mai observat problema asta şi la multe alte filme) 2. de ce în dreptul lui Depardieu nu e trecut numele personajului său? E adevărat că respectivul e mai obscur, aşa că vă dau eu numele lui: Cristofor Columb. Sau nu eraţi siguri de cum se scrie în limba română? În rest, numai de bine.

9 6

EduardR

08.09.2018

Eu cand aud de Ridley Scott nu ma pot gandi decat la un film bun, si exact asa a si fost! Adevaratul motiv pentru care m-am uitat la film nu a fost Ridley Scott ci Christopher Columbus care a fost interpretat de cel mai potrivit om, Gerard Depardieu. Inainte de vizionarea filmului auzisem multe despre Columbus si-l apreciam pentru ceea ce a fost si ceea ce a facut, iar acest film biografic onoreaza faptele sale. Ma bucur ca s-a facut un film despre viata acestui om minunat si in special ca a fost facut de cine trebuie. Asadar daca vreti sa vedeti un film bun despre un om memorabil, acesta este filmul!

3 4