Acțiune, Crimă, Thriller (Germany, United States of America)

John Herzfeld

John Herzfeld

New Line Cinema, Industry Entertainment, Tribeca Productions, New Redemption Pictures

1 Martie 2001

9 Mai 2021

Eddie Fleming si Jordy Warsaw sunt doi politisti care incearca sa opreasca procesul prin care doi criminali est-europeni, Oleg si Emil, pot deveni niste victime nevinovate ale sistemului, incercand sa-i prinda pe acestia si sa dovedeasca faptul ca merita sa ajunga la inchisoare, in ciuda aparentelor

claudiurhssv

08.09.2018

Filmul dupa parerea mea face fata cu brio chiar si celor mai usor de plictisit filmografi deoarece actorul principal Robert De Niro reuseste sa ridice filmul. Scenariul e bun dar nu se ridica peste un 5. Datorita actorului am dat un 8 nota generala pe film. De ce spun ca e curat se incadreaza in tiparele unui film american nu aduce nimic nou sub soare nici in privinta scenariului, nici in cea a realizarii.

7 3

lst

08.09.2018

foarte interesant până la un punct 15 Minutes / 15 minute (2001), de John Herzfeld, şi destul de antrenant. Ironia la adresa societăţii hiper-mediatizate, în care goana după senzaţional a devenit literă de lege, e excelentă. Antagonismele (de toate felurile, de la mentalitate şi până la nivel de trai) dintre SUA şi Europa de Est sunt însă îngroşate, dar chiar şi aşa filmul e destul de inventiv (deşi nu neapărat original). Camera care observă totul (mai ales spre final) duce cu gândul la Amatorul / Amator lui Kieslowski, iar Robert de Niro se autocitează în timpul repetiţiilor în oglindă (deşi într-un alt registru decât în Taxi Driver). Din păcate, morala din final strică totul - tot americanul învinge, pentru că modul lui de viaţă e neapărat cel mai bun (în ciuda tuturor defectelor pe care le are).

2 15

boogie

08.09.2018