Acțiune, Aventuri, Crimă, Thriller (United States of America, Germany)

Richard Donner

Richard Wenk

Alcon Entertainment, Emmett/Furla Films, Cheyenne Enterprises, Equity Pictures Medienfonds GmbH & Co. KG III, 16 Block Productions, The Donners' Company, Millennium Films, Nu Image

1 Martie 2006

12 Mai 2006

Jack Mosley este un detectiv la finalul carierei, care primeste o ultima misiune inainte de a se transfera de la sectie - sa escorteze un martor guraliv, Eddie Bunker, cale de 16 cvartale pana la Centre Street nr. 100. Antinteza dintre cei doi este dusa la maxim, politistul fiind o figura taciturna si intunecata, iar Eddie o persoana guraliva si optimista pana la extrem. Doar ca in drumul lor, cei doi incep sa se loveasca de adversari redutabili care nu doresc ca Bunker sa depuna marturie. Astfel ca lui Jack ii revine o decizie dificila - sa se dea la o parte sau sa se opuna si astfel sa isi faca dusmani foarte influenti si extrem de hotarati.

Patronu

08.09.2018

Film de acţiune cum se făcea cu ceva ani în urmă. Bruce e în formă, însă Mos Def mi s-a părut puţin forţat. Păcat că la final se abuzează de clişeul cu înregistrarea. De văzut o dată.

6 8

Rudolfo

08.09.2018

Un politist al NYPD (Willis) primeste banala sarcina de a escorta un martor care va "ciripi" (Def) din custodia politiei pana la tribunal. Desi distanta intre sediul NYPD si 100 Centre Street este de 16 strazi (16 Blocks), se pare ca nimeni nu doreste ca martorul sa ajunga la destinatie. Forte obscure se pun pe urmele lor, pentru a-i opri. Povestea insa descopera doua personaje aflate la poli opusi: politistul este un tip mohorat, cu probleme de inima iar martorul este un loser fenomenal, dar extrem de optimist.

2 4

El_KaPpa

08.09.2018

Un film de actiune bun in care batranul bruce willis e in forma mare de laudat si mos def care imi place mult! nu e un film de neuitat sau de revazut insa trebuie vazut o data il recomand tuturor 9/10

6 4