18 Degete ale Mortii (2006)

18 Fingers of Death!

Acțiune, Aventuri, Comedie

James Lew

11 Aprilie 2006

20 Octombrie 2021

<p> Aceasta parodie a tuturor filmelor cu arte martiale de mana a doua (filmele de mana a doua, nu artele martiale) spune povestea celui mai anonim actor al Hollywood-ului. Bufford Lee, eroul legendar cunoscut de absolut de nimeni, a jucat in aproape o mie de filme. Singurul care stie de existenta sa e Ronald Mack, un pustan abia scapat de pe bancile liceului, care vrea de cand se stie sa faca un documentar despre actorul sau preferat. Cei doi se intalnesc, discuta proiectul si obtin o sponsorizare pentru un film care-l urmareste pe Bufford in incercarea sa de a obtine un rol in "18 Degete ale Mortii". Cand insa investitorii renunta la proiect, Mack si Bufford se vad pusi in situatia de a face un documentar pe cont propriu...adica independent.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Juristul

08.09.2018

Film de actiune,comic prin insasi distributie:un Pat Morita in plina verva (cu figura sa de mucalit,intelept),un Lorenzo Lamas si un Actor,Regizor si Scenarist ca James Law.Si asta spune tot.Ai ce vedea.Adrenalina +Hohote de ras !!

2 1

Juristul

08.09.2018

Un film care ia în derâdere filmele de arte martiale de mâna a doua, “18 degete ale mortii” face mare haz de scenele bataioase din filmele chinezesti. Cel mai bine pastrat secret al Hollywood-ului este starul legendar al artelor martiale, Buford Lee(Bruce Lee).A jucat în aproape o mie de filme sI totusI nimeni nu-l cunoaste. Nimeni, în afara de Ronald Mack, abia iesit de pe bancile liceului, plin de energie si pornit sa realizeze un documentar despre actorul sau preferat. Documentarul lui Ronald îl urmareste pe Buford Lee în încercarea acestuia de a prinde rolul care-I va aduce Gloria, “18 degete ale mortii”. Când investitorii retrag finantarea proiectului, Ronald si Buford se hotarasc sa faca echipa si sa filmeze un documentar independent. Vor reusi? Va sti vreodata Hollywood-ul cine este Buford Lee(Bruce Lee)?

0 1