18 Year Old Virgin

Comedie (United States of America)

Tamara Olson

The Asylum

20 Ianuarie 2009

6 August 2020

<p>Filmul prezinta povestea unei fete de 18 ani inca virgina. Aceasta era genul fetei tocilare, pudice, care isi astepta sufletul pereche. La petrecerea de absolvire a liceului, Katie, incurajata de prietena ei cea mai buna, Rose, incearca sa-l cucereasca pe Ryan, baiatul pe care il considera predestinat ei. Din cauza prostului renume pe care il detine printre colegi, si anume fiind inca virgina, este refuzata de acesta. De aici lucrurile iau o intorsatura ciudata, intrucat Katie se hotaraste sa-si piarda virginitatea cu primul iesit in cale, ca apoi sa-l poata cuceri pe Ryan.</p><p>In incercarile ei de a-si gasi in partener cat mai bun, aceasta trece printr-o groaza de peripetii si are o multine de surprizepe care urmeaza sa le aflati singuri.</p>

136 Ordonare după: | |

betty_blue

08.09.2018

nu eeste nici prea prea nici foarte foarte .....

1 1

KgheO

08.09.2018

Incredibil ...tocmai am vazut cel mai slab, prost, neinspirat, penibil film din viata mea...18 Year Old Virgin este o rusine si o jignire la adresa bunului gust si al cinematografiei!!! Sunt pur si simplu dezgustat, am vazut filmul integral, in ciuda faptului ca nu ma atragea cu nimic, am vrut sa vad pana unde pot merge fazele penibile si prostul gust si am fost surprins sa aflu! In ciuda faptului ca nu am primit referinte deloc bune in ceea ce priveste aceasta productie am facut-o si pe asta si m-am uitat la cel mai slab film pe care l-am vazut pana in momentul acesta! Nota 1 este mai mult decat suficient pentru aceasta epava cinematografica...pentru aceasta lipsa acuta de idei si monument al prostului gust!! O totala lipasa a esteticului si a artei frumosului ...practic Tamara Olson( regizorul total necunoscut) creeaza o gluma de film probabil gustata de oameni asemeni lui! Nu recomand nimanui!

24 7

butterfly_ang

08.09.2018