Acțiune, Aventuri, SF (Canada, United States of America)

Roland Emmerich, Mehboob Khan

Roland Emmerich, Harald Kloser

Columbia Pictures, Centropolis Entertainment, Farewell Productions, The Mark Gordon Company

10 Octombrie 2009

13 Noiembrie 2009

Ne aflăm în anul 2012. Jackson Curtis este un tată divorțat, a cărui fostă soție s-a mutat împreună cu cei 2 copii ai lor la noul ei iubit. Angajat ca șofer de limuzină, dar aspirând la o carieră de scriitor, acesta își ia copiii într-un sfârșit de săptămână pentru o mini-excursie în parcul național Yellowstone. Aici cei 3 descoperă că mai multe secțiuni ale parcului au fost închise de către armată și de oameni de știință ai guvernului. Dupa ce îl intâlnește pe Charlie, un angajat la radio, care crede că toate aceste semne indică o catastrofă majoră ce va duce la sfârșitul lumii, Jackson devine suspicios. Pământul începe să aibă fisuri îngrijorătoare în zona Los Angelesului,iar catastrofele naturale progresează mai repede decât ar fi anticipat cineva. Jackson se intoarce in L.A. pentru a o salva pe fosta soție și pe iubitul acesteia, înainte ca Los Angelesul să se scufunde in Oceanul Pacific.

333 Ordonare după: | |

mirunik20

08.09.2018

Am vazut filmul shi fiin profesoara de geografie mi'am dat seama foartea clar ca este facut extrem de prost.Daca va aducetzi aminte era in muntele Everest shi s'a ridicat un val mai mare decat acesta(asta inseamna ca avea peste 8848 m.)Alt moment haios a fost atunci cand in oceanul Pacific(cel mai mare din lume) a fost pus in situatia sacului fara fund.Cand apa(valurile) au pornit in toate partile Pacificul avea totusi apa cea ce este imposibi.Pot sa spun ca este intradevar o.k dar are shi scene extrem de amuzante(la jumatatea filmului incepusem deja sa rad, shi lumea se uita la mine ca la o nebuna)

3 5

cosgos

08.09.2018

Efecte speciale din plin si vechea profetie a mayasilor care spune ca in 2012 lumea asa cum o stim va lua sfarsit.Filmul a fost destul de ok dar totusi,ca si in cazul lui Twilight,nu inteleg de ce atata entuziasm din partea tuturor.Hollywood a reusit sa puna intr-o lumina buna aceasta profetie si anume toti murim doar Americanii scapa...say bye bye Romania.Toate bune si frumoase numai ca finalul a fost prea cu happy end.Un film foarte comercial dar care pana la urma este "digerabil"

14 9

El_KaPpa

08.09.2018

Un film reusit daca tinem cont de efectele foarte bune care au facut deliciulsi tot ele au si atras lumea la cinema. Regia si ea destul de buna iar actingul unul normal pentru genul asta de filme fara sa scoata in evidenta prestatia vreunui actor. Singurul regret la acest capitol este Woody Harrelson care dispare prea repede din peisaj, personajul sau putand oferi mai mult. Ritmul este unul bun presarat cu momente amuzante in prima parte si spre final reuseste sa creeze putin dramatism si suspans. Pana aici este ok insa de ce nu sunt prea incantat de film?! Pai in primul rand sunt satul de subiectul sfarsitul lumii. Am avut tot felul de scenarii de la extraterestrii care ne invadeaza, tehnologia care se intoarce impotriva noastra pana la profetii biblice incat e greu sa mai accept un alt film pe aceasta tema. Apoi scenariul este modest si nu impresioneaza cu nimic, finalul tipic americanilor si exagerari cu galeata incat parca ma uitam la un film fantastic pentru copii in care eroii mereu sunt cu un pas in fata. Nu zic ca nu merita vazut, ba chiar il recomand cand ai chef de un film relaxant si fara batai de cap dar nu inteleg entuziasmul creat si multitudinea notelor de 10. Enjoy it!

29 13