21 Grams

Dramă, Crimă, Thriller (United States of America)

Alejandro González Iñárritu

This Is That Productions, Y Productions, Mediana Productions Filmgesellschaft

6 Septembrie 2003

28 Septembrie 2020

Cit cintareste sufletul unui om? 21 de grame este povestea unui barbat suferind de o boala incurabila, care primeste sansa unei vieti noi prin nefericirea altei familii, in care o femeie isi pierde sotul si ambii copii intr-un teribil accident de masina. Povestea filmului este destul de simpla, insa firul epic este asemeni unei pinze de paianjen. Aflam pina la sfirsit ca nimic nu este intimplator si ca toate evenimentele si personajele se leaga intr-un fel sau altul

Bodo

08.09.2018

Foarte captivant... m-a lasat cu gura gascata pe intreaga durata. Sincer, am regretat ca a tinut doar doua ore. Merita vazut! Il recomand oricui!!!

9 5

ramo_zz

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut, actori de exceptie, Sean Penn si Benicio del Toro s-au ridicat la inaltimea asteptarilor!De asemenea un regizor super: Alejandro González Iñárritu!

10 4

micasirenaramona

08.09.2018

Am vazut acest film de vreo 4 ori, ceea ce vorbeste de la sine despre excelenta mea parere despre el. Interpretari foarte convingatoare ale lui Sean Penn, Benicio del Toro si Naomi Watts, precum si de acum foarte cunoscuta constructie regizorala marca Alejandro Gonzalez Inarritu, care interpune 3 sau 4 planuri ale actiunii, aparent paralele, dar care la un moment dat al actiunii se intersecteaza intr-un punct comun. Un film condimentat cu iubire, pasiune, suferinta, boala, tragedie familiala, remuscare, revolta impotriva lui Dumnezeu, idei filozofice despre viata si moarte, despre existenta sau anihilarea totala a sufletului dupa moarte. Ideea care transpare din intreaga pelicula este ca viata trebuie sa merga mai departe, cu sau fara credinta, cu sau fara Dumnezeu, cu sau fara sens, ceva de genul "show must go on". Interesante si provocatoare ideile formulate de catre muribundul profesor universitar Paul Rivers, interpretat de Sean Penn, care tocmai a suferit o complicata si inutila operatie de transplant de inima, idei despre cat cantareste suletul ce paraseste trupul exact in momentul mortii, despre cat se pierde si cat se castiga, despre sensul sau lipsa de sens a existentei umane. In sprijinul acestei idei ca viata merge mai departe si merita traita indiferent de dramele personale traite de personajele principale vine si partea finala a filmului, cand Christina descopera ca este insarcinata din nou, la scurta vreme dupa ce un accident nefericit i-a rapit sotul si cele doua fetite rezultate din acea casatorie, precum si potentiala sarcina a lui Marie, sotia lui Paul Rivers, ce ar putea deveni mama in urma inseminarii artificiale chiar dupa decesul acestuia. Impresia este aceea ca ori de cate ori Dumnezeu inchide o usa, deschide o fereastra, ori de cate ori simti ca ai pierdut totul si nu mai are nici un sens sa continui lupta, castigi ceva in compensatie care sa te ajute sa mergi mai departe. Film de nota 10, oricum.

23 6