Horror, Thriller, Mister (United States of America)

Charles Adelman, Steve Miner

Mark Thompson

Anthem Pictures, It's An Us Thing Productions Inc.

25 Aprilie 2009

30 Octombrie 2020

<p align="justify">    "2:13" este un thriller terifiant cu elemente de horror al carui personaj principal este Russell Spivey, un detectiv criminalist de varsta medie, care abia s-a intors in departamentul de politie din care facea parte dupa o perioada in care avusese nevoie de consiliere psihologica si psihiatrica pentru a-si depasi traumele din copilarie si pe cele cu care se confrunta zi de zi la locul de munca.</p><p align="justify">     Revenit in activitate, Russell Spivey isi uneste fortele cu cele ale frumoasei politiste Amanda Richardson cu scopul de a captura si de a aduce in fata instantei de judecata un criminal in serie periculos si sadic, care obisnuieste sa acopere chipurile victimelor sale cu niste masti monstruoase. Bantuit deopotriva de cosmaruri legate de aceste noi serii de crime savarsite de catre un psihopat care pare sa se joace cu mintea lui, dar si de amintirea unei mame care s-a sinucis si a unui tata care a decedat cativa ani mai tarziu din pricina abuzului de alcool, Russell Spivey trebuie sa se confrunte cu propriii demoni si cu asasinul pentru a-si salva viata.   </p>

melina

08.09.2018

Extraordinar film, m-a ''prins'' de la inceput si a reusit sa ma tina pana la sfarsit pe scaun in fata calculatorului. Dintotdeauna mi-au placut filmele de genul acesta, in care un criminal foarte destept se joaca cu mintea politistilor. Povestea e foarte buna, iar intrepretarea actorilor de nota 10. Cel mai mult mi-a placut ultima parte, in care Russel (Mark Thompson) il confrunta pe John (Mark Pellegrino). Dialogul dintre cei doi, precum si amintirile care ii revin lui John din tehnica pe care Russel o foloseste sunt terifiante, insa perfecte pentru film. As mai vedea inca 100 de filme de genul acesta. Nota 10.

0 0