L'Immortel

Acțiune, Crimă, Thriller (France)

Richard Berry

EuropaCorp, TF1 Films Production

23 Martie 2010

10 August 2020

Realizat dupa un roman scris de Franz-Olivier Giesbert si inspirat din fapte reale, filmul ne prezinta viata unui gangster, Charly Matteï, retras din activitati ilegale si crime, in urma cu 3 ani. Acum are o familie pe care o iubeste si isi dedica viata ce i`a ramas in intregime sotiei si celor 2 copii ai sai. Dar intr`o dimineata rece de iarna, se incearca asasinarea sa intr`o parcare subterana din Marsillia .... 22 de gloante .... in ciuda eforturilor asasinilor, va supravietui .... Filmul a avut productia in anul 2008 - 2009 dar pe parcursul filmarilor, scenariul s`a modificat de cateva ori deoarece au aparut noi elemente din viata gangsterului Charly Matteï astfel incat a trebuit sa fie re-filmate aproape toate scenele, filmul fiind pre-lansat in cinematografe in data de 19 Martie 2010. Atat scenaristii cat si producatorii au avut de suferit pierderi materiale si financiare in urma catorva atentate de sabotare a filmarilor si discreditare a filmului, facute de rivalii lui Charly Matteï.

Vladutzz

08.09.2018

Chiar ma gandeam ce ne mai prezinta maestrul Jean Reno anul acesta.Stiam de aparitia acestui film insa nu stiam sigur cand va fii.Sincer filmul nu este chiar asa cum il caracterizeaza cei de mai sus.Sunt pareri si pareri iar a mea este ca acestui film se merita acordata putina atentie. 22 Bullets este un film specializat,este facut sa placa doar iubitorilor genului din cate vad eu... Mie mi-a placut.Vizionare placuta !! 8,5/10

3 3

piticulrau

08.09.2018

Pt Antonioo Gloantele chiar rup carnea , nu te mai minuna , ce vezi in filme putina imitatie de singe e fix pix , filmul nu e extraodinar dar nu pot sa-l cataloghez ca slab poate ca fazele violente sunt putin extreme dar per ansamblu filmul nu erau merita vazut o data.

0 2

Crimona

08.09.2018