22 Jump Street

Crimă, Comedie, Acțiune (United States of America)

Phil Lord, Christopher Miller

Columbia Pictures, Original Film, Media Rights Capital, Cannell Studios, LStar Capital, 33andOut Productions, JHF Productions, Metro-Goldwyn-Mayer

5 Iunie 2014

13 Iunie 2014

<p>Au fost liceeni (de două ori) după ce s-au infiltrat cu succes printre adolescenți, iar acum ofițerii Schmidt și Jenko au mari șanse să reușească o nouă misiune ca polițiști sub acoperire printre studenți.</p>

eedy

08.09.2018

Trebuie să menţionez că pe mine prima parte nu m-a dat pe spate,mi s-a părut doar o comedie ok şi atât...Ei bine,acest sequel nu doar că e net superior,dar e şi unul din cele mai bune filme lansate în 2014 şi în top 5 comedii din ultimii 15-20 de ani...Demenţă totală,ce mai...Iar genericul de final a fost...wow,incredibil...Cel mai mult mi-a plăcut că în unul din episoadele infinitelor continuări în locul lui Jonah Hill apare Seth Rogen...De văzut neapărat...

6 2

Deniro

08.09.2018

Trebuie sa recunosc , nu ma așteptam sa imi placa chiar atât de mult "22 Jump Street " , dar se pare ca a devenit unul din cele mai bune filme pentru mine in 2014 . Primul film a fost bun , actiune , comedie si multe altele , iar acest sequel a fost peste primul film , muuultaaaa comedie , faze amuzante , replici si mai amuzante , actiune multa , dar si scene unpic mai non-comice si multe altele . Actorii mi-au placut enorm de mult , chimia dintre Hill si Tatum este excelenta , doua roluri jucate excelent , un Ice Cube la fel de serios , la fel de impulsiv si amuzant . Regia este una buna , coloana sonora la fel iar pentru mine acest film a devenit unul din cele mai bune comedii pe care le-am vazut pana acum . Recomand , nota 10

6 1

fireprof

08.09.2018