25th Hour

Crimă, Dramă (United States of America)

Spike Lee

Touchstone Pictures, 40 Acres & A Mule Filmworks

16 Decembrie 2002

30 Noiembrie 2020

Filmul descrie ultima zi de libertate din viata unui tanar inainte de a executa o pedeapsa de 7 ani de inchisoare pentru trafic de droguri. Acesta si-o petrece in compania celor mai buni 2 prieteni ai sai: un profesor de engleza si un agent de bursa, precum si a prietenei sale.In aceasta ultima zi el incearca sa-si reevalueze viata, incercand sa inteleaga cum a ajuns in aceasta situatie teribila

rats

08.09.2018

Fuck me!

1 1

micasirenaramona

08.09.2018

Tocmai am vizionat filmul 25th Hour si am ramas foarte impresionata. Este un film care are tot ce-i trebuie: tensiune, incordare, tradare, loialitate, iubire neconditionata, prietenie, multa psihologie si mai putina actiune. Stiam ca Edward Norton este genial si nu ma sfiesc sa spun ca este de deprte actorul meu favorit, dar rolul Monty Brogan pare creat special pentru el, i se potriveste ca o manusa si este extrem de convingator in pielea acestui personaj. Monologul lui plin de resentimente si ura la adresa intregii umanitati si la adresa lui insusi este una dintre cele mai puternice scene pe care le-am vazut vreodata in vreun film, iar coloana sonora este perfecta, sustinand momentele de mare criza interioara ale personajelor principale si subliniindu-le trairile in mod magistral. Daca stii si reusesti sa treci peste violenta si pe alocuri chiar trivialitatea limbajului ( vezi monologul din oglinda al lui Monty, care este o capodopera de interpretare ), daca reusesti sa ajungi la esenta si la ceea ce conteaza cu adevarat, atunci ai castigat un film la care te vei uita cu siguranta cu placere si prima, si a doua si a zecea oara, descoperind de fiecare data noi conotatii si noi intelesuri. Cert este ca, in ceea ce ma priveste, acest film mi-a lasat ceva in suflet si in minte si m-a facut sa ma gandesc indelung la el multa vreme dupa ce l-am vizionat. De fapt, eu intotdeauna am afirmat ca daca un film pe care l-ai vazut sau o carte pe care ai citit-o nu te-a facut sa te gandesti la el / ea multa vreme dupa ce s-a terminat, atunci nu a meritat sa-l vezi sau sa o citesti si a reprezentat timp pierdut in viata mea. Deci va recomand calduros acest film si sper sa nu-l considerati timp pierdut din viata dumneavoastra. Cu prietenie, Ramona

16 11

allexina

08.09.2018