3 Days to Kill

Acțiune, Dramă, Thriller, Crimă (France, United States of America)

McG

Wonderland Sound and Vision, EuropaCorp, Relativity Media

14 Februarie 2014

21 Februarie 2014

<p class="MsoNormal">Ethan Runner este un agent din Serviciile Secrete care suferă de o boală incurabilă. În schimbul unui medicament experimental care-i poate salva viața, Ethan trebuie să accepte o ultimă misiune, care, însă,  poate fi reversul medaliei, și îl poate costa chiar viața.</p>

AAvramescu81

08.09.2018

Kevin Costner este Ethan Runner, un spion internaţional implicat în dejucarea planurilor celor mai periculoşi răufăcători. Chiar dacă Ethan intenţionează să renunţe la carieră pentru a se reapropia de soţie (Connie Nielsen) şi fiica sa (Hailee Steinfeld) ţinute ani de zile la distanţă pentru a nu le implica în misiunile lui, Problema este că eroul suferă de o boală incurabilă. În schimbul unui medicament experimental care-i poate salva viața, Ethan are o ultimă sarcină de îndeplinit: să descopere identitatea unui terorist gata să ucidă mii de oameni, asta în timp ce trebuie să aibă grijă de fiica… Scenariul filmului este scris de Luc Besson.

2 6

hitman78

08.09.2018

Un film de actiune care nu impresioneaza la niciun capitol dar nici nu plictiseste.De la mine are nota 8 pentru Kevin Costner si incantatoarea Amber Heard cat si pentru ritmul destul de alert.

1 4

fenomenoromanesc

08.09.2018

Dupa ce am vazut ca regizorul este nimeni altul decat McG,celebru pentru esecul Terminator Salvation,iar scenariul este marca inregistrata Luc Besson,care de mai bine de 10 ani nu mai are nimic nou de oferit,era clar sa am asteptari mici.3 Days to Kill este unul dintre acele filme atat de oneste cu spectatorul incat ofera cele mai tari momente inca din trailer.Altfel spus,actiunea este lasata pe plan secund,relatia tata-fiica prezentata iesind mai mult in evidenta.Regia nu isi arata calitatile decat in ultimele 30 de minute,scenariul este cat se poate de banal,cliseic,si lipsit de inspiratie.Marea majoritate a personajelor sunt slab conturate,iar din distributie nu prea ies in evidenta decat Amber Heard si Hailee Steinfeld.Pentru ca a durat suficient pentru un asemenea film si nu a plictisit,pentru cele cateva scene de actiune frumos realizate si pentru ca nu este chiar ceva de evitat,merita vazut o data cu asteptarile de rigoare,insa este un film care se uita imediat dupa ce a terminat de rulat.6/10 !

7 6