Acțiune, Thriller, Western (United States of America)

Shane Van Dyke

Geoff Meed

The Asylum

30 Martie 2010

5 August 2021

'' Sase pistoale '' este o poveste western care debutează cu imagini de familie închipuind doi tineri băieţi împreună cu mama şi tatăl lor , Domnul şi Doamna Stevens , care-şi petrec ultimele clipe de linişte în aşteptarea momentului în care un grup de ticăloşi ai vestului aveau să-l caute pe Lowell Stevens . Înainte ca aceştia să dea buzna în casă şi să-l dezarmeze pe Lowell , soţia şi cei doi fii ai acestuia reuşesc să se ascundă în aşteptarea deznodământului ce avea să le schimbe viaţa tuturora . Cei doi fii ai lui Lowell sunt ucişi cu cruzime de fiul supravieţuitor al unui anume Charlie cu care William avusese nu demult un conflict în care acesta-şi pierduse viaţa , lăsând în urmă un fiu ticălos şi dornic de răzbunare , Lee Howard , soţia lui William este violată de trei dintre cei cinci răufăcători Les Howard , Chris şi Okano , doi dintre aceştia Piet şi Tommy nefiind de acord cu fapta celor trei reuşesc să salveze viaţa soţiei lui Will înscenându-i moartea . Will îşi pierde viaţa după ce Lee îl rănise cu câteva focuri de armă în piept . După tragicul eveniment , sosirea unui rătăcitor al vestului nu avea să schimbe prea mult soarta lui Celine care după ce-i fusese distrusă familia a ajuns o beţivă care-şi procura cu greu alimentele , acesta însă o salvează din mâinile unor tineri care încercau să o batjocorească tăvălind-o prin praful des al străzii micuţului orăşel . Călătorul , un anume Frank , era un vânător de recompense foarte cunoscut aflat permanent în căutare de nelegiuiţi . Drama marcase profund întreaga adunare a micului orăşel şi atrăsese atenţia lui Frank asupra bandiţilor şi nu întâmplător , Frank , îl căuta chiar pe Lee Howard , cel care aproape masacrase familia şerifului Will Stevens . Între timp Lee şi banda lui comiseseră mai multe jafuri şi află întâmplător că unul dintre bandiţii săi , Tommy , nu o omorâse şi pe soţia lui Will , Celine . Tommy este ameninţat cu moartea de către Lee dacă mai greşeşte . După mai multe peripeţii , Celine , învaţă de la Frank cum să folosească arma şi se pare că destinul îi va surâde schimbându-i din nou viaţa .

Bibi_TM

08.09.2018

Un film care n-a adus nimic nou in panoplia genului western. O banda, lichidarea partiala a unei familii, aparitia unui vanator de recompense si ... razbunarea.

1 1

raspopilcarita

08.09.2018

Deşi este un film îngrozitor de moralist cu scene de acţiune puerile în care penibilul situaţiilor te lasă într-o stare de contemplare a gândului '' dacă se mai merită ori nu să vezi şi finalul '' dai o notă minimă filmului şi decizi că felul în care Celine este tratată de regizor ca femeie merită observat . La urma urmei ce este de pierdut . Amuzant este chiar şi numai din perspectiva lipsei spectaculosului . După câteva replici de început cu familia model , bla , bla , bla , supliciul continuu , prezent în mintea bărbaţilor de mii de ani imaginea aceea a violului generalizat ca unic motiv de răzbunare asociat cu alte fapte cel puţin la fel de groaznice precum uciderea soţului şi copiilor suntem aruncaţi brutal într-o lume a moralului şi imoralului cu replici ieftine şi o micuţă de cam 48-50 kg care se luptă cu fantomele lumii făcătoare de rele pentru a duce mai departe o răzbunare care şi aşa este pusă sub semnul întrebării . Şase pistoale este titlul mai degrabă al unui serial despre vestul sălbatic în care domneşte violenţa şi faptele reprobabile ale unei găşti care nu are în centrul atenţiei o femeie nevolnică şi neajutorată . Biata Sharon Stone dacă ar vede încercarea asta timidă de înfăţişare a femeii puternici a vestului care este în stare să înveţe să se apere atunci când este nevoie s-ar prăpădi de râs . Atenţia asupra filmului mi-am pierdut-o definitiv c-am în perioada în care Celine învăţa cu încăpăţânare să tragă cu pistolul care nu o asculta . În rest avea toate motivele şi este mai mult decât evident că intenţia regizorului ori a producătorilor este una lăudabilă , nu înţeleg însă de ce au lăsat-o aşa de moale . Dacă au încercat să transforme mitul epic al vestului în ceva care s-a petrecut iniţial au luat-o-n barbă urât de tot . Să mai facă unu' poate le iese .

0 6

korkodush

08.09.2018