Dramă, Familie, Film TV (Canada)

John Kent Harrison

John Goldsmith, John Kent Harrison

Powercorp, Original Pictures

12 Decembrie 2004

4 Decembrie 2021

Locotenentul Harry Colebourn primeste instiintare ca trebuie sa se prezinte in cateva zile la Cartierul Militar din Valcartier, urmand apoi sa plece in Europa pe frontul Primului Razboi Mondial. Aflat in trecere prin White River el intalneste un vanator de la care cumpara un pui de urs. Puiul este numit Winnie, dupa orasul canadian Winnipeg. In scurt timp, Winnie reuseste sa cucereasca inima multor soldati canadieni, devenind chiar mascota regimentului de pluton. Atunci cand regimentul este trimis pe frontul din Franta, Harry este nevoit sa-l trimita la Gradina Zoologica din Londra, dar il viziteaza de fiecare data cand obtine o permisie. In timp ce Harry si regimentul sau luptau pe front , Winnie devine principala atractie de la Gradina Zoologica distrand cu trucurile sale copiii londonezi .

shelley

08.09.2018

O statuie reprezentand pe Locotenentul Harry Colebourn si Winnie a fost prezentata in 1981 la Gradina Zoologica din Londra. O copie a aceleeasi statui se afla si la Gradina Zoologica di Winnipeg.

0 0

gabishor_nate

08.09.2018

Este povestea adevărată a unui soldat canadian care, plecat din Winnipeg spre frontul primului război mondial, adoptă un ursuleţ orfan pe care-l cumpara pentru 25 $ .Un film incantator,o prietenie neobisnuita,povestea emotionanta a ursului Winnie,modul in care a ajuns la gradina zoologica,unde era atat de iubit de copii in special.Urmariti-l,nu va va parea rau.Michael Fassbender e incantator.

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film cu adevarat emotionant , care ne prezinta puterea prieteniei , chiar si cand aceasta se stabileste intre doua persoane aparent diferite : un soldat si un urs . scenele sunt extraordinare , pline de o asemenea culoare si o emotie , iar situatiile impresionante , apropiindu-i si mai mult pe cei doi . iar finalul este genial , incheind aceasta poveste asa cum trebuie . am uitat sa spun ca de asemenea la baza este o poveste adevarata , care l-a facut pe scriitorul Milne sa il creeze pe celebrul Winnie de plus ? un film relaxant care nu ar trebui ratat .

0 6