A Bunch of Amateurs

Comedie (United Kingdom)

Andy Cadiff

Limelight, Isle of Man Film

17 Noiembrie 2008

4 Decembrie 2021

<p align="justify">    Jefferson Steel este un fost star de filme de actiune care devine din ce in ce mai capricios, dificil si nesigur pe propriile forte pe masura ce inainteaza in varsta, iar cariera lui - odinioara plina de succes - intra intr-un con de umbra. Profitand de dorinta disperata a actorului de a-si revigora cariera aflata in declin, dubiosul lui impresar de la Hollywood il convinge printr-un viclesug sa accepte propunerea de a interpreta rolul regelui Lear intr-o piesa de teatru britanica pusa in scena la Stratford. </p><p align="justify">    Numai ca o data ajuns la destinatie, Jefferson Steel constata ca nu este vorba despre o prestigioasa productie realizata de catre Royal Shakespeare Company la Stratford-upon-Avon, asa cum crezuse el, ci despre Stratford St. John, un satuc plicticos din provincia Suffolk. Nu mica ii este mirarea actorului atunci cand remarca faptul ca si teatrul isi are sediul intr-un vechi hambar si ca singurul scop cu care a fost invitat in Anglia este acela ca satenii doreau sa isi salveze asa-zisul teatru de la o iminenta inchidere tinand o reprezentatie in scopuri caritabile, care sa beneficieze de prezenta unui actor renumit de la Hollywood. </p>

An

08.09.2018

adorabil film....dar atentie, probabil va fi cu adevarat gustat de amatorii de umor "british". Deci, daca doriti sa vedeti un film cu un fost "star" al filmelor de actiune made in USA aterizat in mijlocul unui sat (??) UK si fortat de imprejurari sa accepte sa joace intr-o piesa de Shakespeare alaturi de actori amatori foarte, foarte britanici, atunci vizionati-l. Merita.

3 0

luciivan

08.09.2018