情癲大聖

Acțiune, SF, Fantasy (Hong Kong, China)

Jeffrey Lau

Jeffrey Lau

22 Decembrie 2005

14 Iulie 2006

Filmul scris si regizat de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=27820\">Jeffrey Lau</a> (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme.php?cod=65810\">Kung fu</a> – 2004) este o poveste romantica plasata intr-o lume fantastica, in care elementele mitice se impletesc cu cele miraculoase si chiar S.F. Actiunea se centreaza in jurul calatoriei pe care trebuie sa o intreprinda celebrul calugar Tripitaka, cel care adusese invataturile sacre buddhiste din India in China, impreuna cu cei trei discipoli ai sai. Ca intr-o calatorie initiatica din basme, drumul le este plin de primejdii si intr-o prima faza cei trei discipoli sunt capturati de un grup de demoni, in timp ce invatatorul lor reuseste sa scape intr-un mod miraculos. Insa eforturile lui de a gasi o cale prin care sa-si salveze discipolii este zadarnicit in momentul in care este capturat la randul sau de regele reptilelor. Plasat sub atentia vigilenta a unui monstru hidos, calugarul va descoperi cu stupoare ca monstrul s-a indragostit de el. Lucrurile capata o aura mai luminoasa cand in scena isi face aparitia o printesa dintr-o alta galaxie... Asadar, o poveste cu toate ingredientele genului, pe care s-ar putea sa o savureze nu numai cei mici.

Bibi_TM

08.09.2018

De ce nu ma mir oare ca nu si-a dat numeni inca cu parerea asupra acestui film? In primul rand nu-l poti povesti caci nimic nu-i inteligibil...Apoi, faptul ca se vorbeste in chineza si se dubleaza in engleza te da gata. Ce mai este un kitsch din toate punctele de vedere ! Pentru amatorii care vor sa-si testeze rabdarea si rezistenta la aceasta ''picatura chinezeasca'' recomand din toata inima acest film.

0 3

Bibi_TM

08.09.2018