Dramă, Fantasy (United States of America)

David Hugh Jones

Peter Barnes

Hallmark Entertainment, Turner Network Television

5 Decembrie 1999

20 Octombrie 2020

Ebenezer Scrooge este un om de afaceri batran si zgarcit, cu o personalitate rapace, posaca si chiar rautacioasa. In ajunul celui de-al saptelea Craciun de la moartea partenerului sau de afaceri, Marley, fantoma acestuia din urma, il viziteaza pe Scrooge, prevestindu-l ca in acea noapte va fi vizitat de trei spirite, fiecare dintre ele incercand sa ii arate batranului avar greselile vietii sale. Acest lucru chiar se intampla, iar urmarile constituie o poveste senzationala si emotionanta. Se va schimba oare Scrooge, devenind o persoana mai buna si invatand sa pretuiasca Craciunul?

lauraa

08.09.2018

Un film bun. Cred ca merita vazut. Parerea mea.

1 0

Nikolay

08.09.2018

Film foarte atragator,cu replici si imagini bune si un joc actoricesc excelent. Vizionati acest film si nu o sa va para rau. Merita 10 cu felicitari!

1 0

08.09.2018

Cine nu cunoaste romanul lui Charles Dickens si una cel putin, dintre ecranizarile dupa acest roman! Din nefericire, multi dintre noi ne asemanam eroului principal Mr. Scrooge, intr-un fel sau altul, trecem fara a ne uita in jur, ne vedem de afacerile sau treburile noastre, ne comportăm ca nişte oameni bogaţi în duh, plini de noi, încrezători în puterea noastră personală, oameni care îi împing şi îi rănesc chiar şi pe fraţii în Cristos pentru a obţine poziţii, funcţii, drepturi....si când suntem prea plini de noi, plini de sine, de multe ori, Dumnezeu trebuie să ne golească şi să ne aducă înapoi la punctul în care putem fi săraci în duh. Trebuie să fii golit înainte de a fi umplut! Dacă eşti un copil al lui Dumnezeu şi nu eşti sărac în duh, s-ar putea ca Dumnezeu să te treacă prin încercări, prin ispite, prin tot felul de probleme până vei fi complet golit. Mă rog Domnului să ne facă oameni săraci în duh – cei care renunţăm la drepturile noastre în favoarea altora! .

4 0