A Dangerous Method

Dramă, Thriller (Switzerland, United Kingdom, Germany, Canada)

David Cronenberg, Géza von Cziffra

Dangerous Method Film AG, Recorded Pictures Company, Millbrook Pictures, Prospero Pictures, Lago Film, The Movie Network

30 Septembrie 2011

25 Noiembrie 2011

<p>Naşterea psihoanalizei a fost urmarea relaţiei intense dintre renumiţii Carl Jung şi Sigmund Freud. Filmul istoric "A Dangerous Method" se desfăşoară la sfârşitul primului Război Mondial, când relaţia dintre psihiatrul Carl Jung şi mentorul său, Sigmund Freud, e plină de dispute şi contradicţii, dar al căror rezultat va fi uimitor. Sabina Spielrein, una dintre primele femei psihanalist e ucenica lui Jung, e frumoasa şi tulburata femeie care se constituie în încă un motiv de discordie între Jung şi Freud. </p><p> </p>

fancinema

08.09.2018

Am vazut filmul considerand ca subiectul este unul foarte ofertant, personajele, memorabile, cadrul istoric de exceptie dar din pacate actiunea a lasat mult de dorit. Acestui film ii lipseste elementul de legatura, scenele par a fi turnate ca "momente si schite". David Cronenberg si-a dorit sa respecte tiparele epocii prin alegerea unor locatii spectaculoase dar atat scenariul cat si regia au fost intepenite si plictisitoare ceea ce arata ca nu-i usor sa faci un film despre psihanaliza. Nu e obligatoriu de vazut!

5 2

skorpion59

08.09.2018

Un film deosebit de interesant dar si dificil de urmarit.Dupa parerea mea persoanele care nu au habar de medicina sau psihanaliza,care nu au auzit de Freud sau Jung sa nu se uite la acest film c-o fac degeaba.Pentru neinitiati este un film plictisitor si fara actiune.Nu numai ca nu-i usor sa faci un film cu un asemenea subiect,e greu sa si gasesti si spectatori care sa-l urmareasca.AVIZ AMATORILOR ;NU E UN FILM DE ACTIUNE !!! Ceea ce m-a impresionat in acest film este jocul extraordinar al Keirei,despre care nu credeam ca are capacitatea de a interpreta magistral rolul bolnavei psihice,tratata de Jung,in care transformarea ei este completa ! era cu adevarat o nebuna de legat ! Mie mi s-a parut realista scenografia ,iar filmul interesant ! Greu de vizionat pentru o persoana fara rabdare sau dupa cum am mai spus care habar nu are despre psihanaliza sau vagi notiuni de medicina !!

10 4

dolitfer

08.09.2018