A Farewell to Arms

4 Decembrie 2020

<p style="text-align: left" align="justify">Miniserie (3 episoade x 45 minute fiecare )în  alb / negru, realizată de televiziunea BBC, adaptarea romanului " A Farewell to Arms / Adio arme " publicat în 1929 de Enerst Hemingway. O poveste despre dragoste și război, petrecută în anii Primului Război Mondial.</p><p style="text-align: left" align="justify">Adio, arme este povestea tânărului și fermecătorului locotenent Henry, concentrat pe frontul italian în timpul Primului Război Mondial, și a pasiunii lui pentru blânda și sensibila Catherine Barkley, o soră medicală englezoaică.  De la prima lor întâlnire, într-un spital de campanie, Catherine îi povestește acestuia propria ei tragedie: faptul că logodnicul ei fusese omorât în luptă cu un an înainte, dupa ce încercase în zadar să o convingă să se căsătorească. Cei doi încep o relație, iar Henry este convins că nu e îndragostit de Catherine și nici nu o va iubi vreodată. Pentru el, acesta e doar un joc, la fel ca bridge-ul, doar ca în locul cărtilor sunt folosite cuvinte. Destul de curând, însa, jocul devine serios și în cele din urmă Henry dezertează ca să fie împreuna cu Catherine. Destinul îi pune pe amândoi la încercare.</p><p><br /><br /> </p>

07.11.2012

Serial BBC, realizat de un as al ecranizarilor,Rex Tucker care folosindu-se de cateva nume de actori celebri :Vanessa Redgrave, George Hamilton si Donald Sutherland...reuseste sa te faca " sa citesti ", specific / tipic englezesc, pagina cu pagina, propozitie cu propozitie (cred ca si virgulele...)faimoasa poveste a lui Ernest Hemingway : " Adio arme!)

1 0