Fantoma din Monte Carlo (1990)

A Ghost in Monte Carlo

Romantic, Istoric (Germany, United Kingdom, Austria, Italy, United States of America)

The Grade Company, Gainsborough Pictures

1 Ianuarie 1990

24 Ianuarie 2021

<p><span style="color: black">Acest film este al treilea din seria celor patru filme regizate de John Hough, ecranizari dupa patru dintre romanele Barbarei Cartland.<span> </span></span><span style="color: black">Actiunea filmului se desfasoara in anul 1875. </span><span style="color: black">Emilie (Sarah Miles), o femeie candva foarte atragatoare, o fosta curtezana din Paris cunoscuta sub numele Madame Bluet e hotarata acum sa lase in urma trecutul si sa inceapa o viata noua alaturi de nepoata ei, Mistral (Lysette Anthony), crescuta la manastire. Cele doua, matusa si nepoata, alaturi de Jeanne, menajera si confidenta lui Emilie vor pleca intr-o calatorie incognito catre Monte Carlo, Emilie devenind la destinatie Contesa Secret, iar Mistral, Domnisoara Fantoma. <span> </span><span> </span></span><span style="color: black">Monte Carlo</span><span style="color: black"> devine in film centrul vietii mondene, al aventurii si al romantismului. </span></p><p><span style="color: black">Atat Contesa Secret cat si Domnisoara Fantoma vor fi principala tema de discutie la seratele organizate de conducerea hotelului in care sunt cazate.</span><span style="color: black">In timp ce Mistral este inconjurata de diversi admiratori, unii neavand intentii onorabile, matusa sa urzeste un plan de razbunare propus cu ani in urma.</span><span style="color: black">Trecutul lui Emilie iese la suprafata, ceea ce ii distruge temporar lui Mistral iluziile legate de casatoria cu Lordul Robert Stanford, de care aceasta se indragostise.</span><span style="color: black">Dupa intrigi si confruntari, evadari si dueluri, Mistral se casatoreste cu Lordul Stanford (interpretat de catre Marcus Gilbert, despre care scriitoarea B.Cartland spunea ca este “barbatul perfect”), filmul incheindu-se in stilul romantic specific romanelor Barbarei Cartland. </span></p>

pampina

08.09.2018

Il vreau dar nu pot sa mi-l comand de nicaieri...as plati oricat pentru acest film...cred ca asta spune totul.

5 1

Hellen

08.09.2018

nu am cuvinte sa il descriu , doar ca nu stiu de unde sa il cumpar din romania , oricat ar costa ....

1 1

laraellen

08.09.2018

Este la fel de captivant ca si "A Hazard of Hearts",dar l-ai vazut pe unul nu poti sa-l preferi doar pe acela.Te indragostesti de amandoua.Povestile sunt foarte interesante, iar actorii extraordinari.Sunt sigura ca aceste doua filme vor deveni peste ani la fel de iubite ca si filmele clasice.Tocmai le-am revazut de curand la Euforia TV si am fost la fel de incantata ca de fiecare data cand le-am vazut.

2 0