Acțiune, Thriller (United States of America)

John Moore

Roderick Thorp

Mid Atlantic Films, Ingenious Media, Dune Entertainment, Big Screen Productions, Temple Hill Entertainment, TSG Entertainment, Giant Pictures, Origo Film Group, 20th Century Fox

6 Februarie 2013

15 Februarie 2013

Polițistul iconoclast „nu-lua-niciun-prizonier” John McClane, se află pentru prima dată pe teren străin, după ce călătorește la Moscova pentru a-l ajuta pe fiul său capricios Jack - fără să știe că Jack este într-adevăr un agent CIA extrem de bine instruit pentru a opri un jaf de arme nucleare. Cu lumea interlopă rusă în urmărire și luptând contra cronometru până la război, cei doi McClane descoperă că metodele lor opuse îi transformă în eroi de neoprit.

danidra

08.09.2018

abia astept sa-l vad ma voi duce chiar la premiera ca si cadou pentru 14 februarie...... cel mai placut sa vezi un film bun decat sa faci cadou mult plus:))

1 13

bobina

08.09.2018

Aseara am fost si am vazut ultimul ''Die Hard'' care m-a dezamagit total.Mult mai slab ca 4 .Scenariul prea pueril facut si fara nimic care sa uimeasca si sa iasa in evidenta.Bruce e vremea sa te opresti.Nu il recomand sa il vedeti la cinema in mod special.Merge vazut pe un home cinema acasa.Enjoy it!

7 7

delfinasu

08.09.2018

Cel mai scurt si cel mai slab din seria Die Hard. Are bile negre cu duiumu': un scenariu scris pe genunchi probabil in vreo 2 zile, cu replici groaznice fara umor, unele chiar repetitive (Jesus! I'm on vacation! Jesus! I'm supposed to be on vacation!), prea multe explozii fake, CGI-zate, prea multe masini (Merzane multe; probabil ca au avut un contract) distruse (unele, convenabil, cu portierele deschise), personaje negative slabe (unde esti tu, Alan Rickman?!), toate sub bagheta unui regizor groaznic (propun pentru John McTiernan ca si pedeapsa alternativa la detentie, sa vizioneze acest film de vreo 3 ori! cred ca ar fi suficient). John McClane si fiul cad prin zeci de geamuri si nu au nici macar o mana, un sold sau un picior fracturat! Pana si Iron Man ar fi suferit niste avarii serioase... in schimb, petele de sange de pe fata lu' fi-su si chelia lui Bruce isi tot schimba pozitia, dar mereu sunt estetice. Ce sa mai adaug? Daca ma mai gandesc, gasesc o gramada de discontinuitati, de gauri in scenariu, de lucruri care nu au nicio legatura cu Die Hard. Am fost dezamagit. Ma asteptam macar la 97 de minute de brainless entertainment, la un popcorn movie, dar am avut parte de un film penibil, de un gol zgomotos fara fond.. Ramanem cu un film slabut, pe care nu-l recomand nimanui, nici macar fanilor seriei Die Hard. Daca as fi vrut sa fiu exigent, nu merita mai mult de 4.6/10, dar de dragul vremilor apuse, ii dau un 5.0/10. Desi ma gandeam la un pios RIP pentru aceasta franciza, se tot zvoneste ca se incepe lucrul la o a 6-a si ultima parte a seriei... Sper sa invete din greselile de la DH5...

15 9