A Good Woman

Comedie, Romantic (Italy, Luxembourg, Spain, United Kingdom, United States of America)

Mike Barker

Beyond Films

15 Septembrie 2004

31 Martie 2006

<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme.php?cod=4485\">A Good Woman</a> este o sofisticata oda inchinata inteligentei si profunzimii legendarului scriitor <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=15029\">Oscar Wilde</a>. Bazat pe o piesa a acestuia, filmul este regizat de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=17262\">Mike Barker</a>, dupa un scenariu de <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=17263\">Howard Himelstein</a> si are in distributie doua actrite de o extraordinara sensibilitate si forta in acelasi timp – <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=4726\">Helen Hunt</a> si <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=339\">Scarlett Johansson</a>. Plasat pe o frumoasa plaja italiana, in anii ’30, filmul urmareste povestea unei femei seducatoare ce paraseste New York-ul in cautarea unui “finantator” in randurile strainilor veniti sa-si petreaca vacanta pe plajele insorite ale Italiei. Intrigile, pasiunile si gelozia tes firele acestei drame cu accente comice, care va va rasplati cu siguranta curiozitatea.

Oanna

08.09.2018

Desi multi ar spune ca filmul asta e pentru femei, i-as contrazice si le-as spune ca Oscar Wilde nu a scris Evantaiul doamnei Windermere pentru delectarea damelor. A Good Woman e o comedie romantica eleganta, fara ca scenariul sa fie lipsit de substanta, cu replici spirituale si personaje inteligente. Helen Hunt este piesa de rezistenta printre actori, secondata de Scarlett Johansson si pentru asta, vizionarea este si mai placuta.

7 2

stefan.surprize

08.09.2018

Mi-a facut o reala placere sa vad acest film plin de sentimente profund umane, in care iubirea, manifestata sub diverse forme, la anumite nivele - sot-sotie, mama-fiica, pretendent - eventuala sotie - pana la urma triumfa. Este un film bun, axat pe un joc simplu, direct si sincer al actorilor, iar acest aspect nu este unul de nebagat in seama, ci dimpotriva. Este filmat in niste locuri feerice

4 2

stefan.surprize

08.09.2018

Este filmat in niste locurii feerice, care nu fac decat sa sporeasca placerea celui care vizioneaza filmul. Desi este un film despre dragoste, nu cade nici o secunda in panta melodramei, nu devine siropos, ci este un film inteligent, uman. Mi-a placut in mod special Helen Hunt, o actrita de mare talent, inteligenta, care nu se dezminte niciodata. De asemenea, o figura frumoasa face si Scarlett Johansson. Recomand acest film, merita sa fie vazut, mai ales de iubitorii genului.

4 2