Jocul hazardului (1987)

A Hazard of Hearts

Dramă, Romantic

John Hough

27 Decembrie 1987

29 Septembrie 2020

<p>Impulsivul Lord Staverley isi pierde averea la zaruri.Vesnicul sau adversar, Lordul Wrotham gaseste ocazia perfecta sa intoarca lucrurile in favoarea sa, forteaza miza pana la a cere ca fiica batranului, Serena Staverley, sa fie ultima valoare pusa in joc, pentru a o putea lua de sotie. Si zarurile hotarasc : tatal isi vinde fiica. Un martor deloc de neglijat al scenei,vesnicul rece si calculat Lord Justin Vulcan, doreste sa-si incerce norocul contra lui Wrotham. Destinul Serenei se schimba din nou tulburator, fara ca ea sa stie ca se petrec toate acestea- va trebui sa se marite cu Justin.</p><p>Lordul Vulcan, care nu avea nici cea mai mica intentie in directia casatoriei, se vede nevoit sa-si duca premiul la Mandrake, conacul unde acesta locuieste alaturi de capricioasa sa mama. Singura pe un teritoriu necunoscut, micuta Serena va avea multe de infruntat si invatat , dar premiul sau va fi sa descopere iubirea, acolo unde se astepta mai putin.</p>

Hellen

08.09.2018

Pentru cei care iubesc filmele de dragoste clasice , acesta este o alegere extraordinara. Dupa ce inchizi televizorul ramai mult timp im acea epoca de iubire ...extaz total pentru suflet! Trebuie vazut

5 2

Raya

08.09.2018

Ei da, cred ca pot spune ca e prima mea recomandare pentru un amator de filme romantice. Jocul hazardului te poarta in lumea desueta si dantelata a lorzilor, duelelor si domnisoarelor pentru care merita sa te sacrifici.O poveste de dragoste intre doua personaje interesante, cu personalitati puternice, ce eclipseaza audienta. Helena, prototipul esentei tari in recipient miniaturizat, anunta inca din 1987 o mare actrita, lucru confirmat in prezent. Diana Rigg, sex-simbolul din serialul anilor`60- Razbunatorii, interpreteaza admirabil cotoroanta batrana, obisnuita cu luxul, iar Marcus Gilbert, din pacate cvasi-inexistent in alte productii cinematografice, reuseste sa armonizeze trasaturile contradictorii ale Lordului Vulcan - duritate si tandrete.Simti ca spectator, cum prinzi si tu aripi si te umpli de iubire sau macar de speranta iubirii perfecte.

1 0

just_olguta

08.09.2018