A Little Princess

Dramă, Familie, Fantasy (United States of America)

Alfonso Cuarón

Warner Bros. Pictures

10 Mai 1995

3 Decembrie 2020

<p>Cand tatal sau se inroleaza in armata britanica pentru a lupta in Primul Razboi Mondial, tanara Sara Crewe se duce la New York pentru a se inscrie la aceeasi scoala la care fusese eleva si mama sa decedata. Nu dupa mult timp, micuta se vede nevoita sa faca fata severei directoare, d-ra Minchin, cea care incearca sa reduca la zero creativitatea debordanta si increderea in sine ale Sarei. Credinta fetitei cum ca" fiecare fata este o printesa" este testata pana la limita, atunci cand se raspandeste zvonul conform caruia tatal ei ar fi fost ucis pe front si averea lui confiscata de catre guvernul britanic. Sara va castiga simpatia colegelor sale atat prin curajul cu care le apara in fata nemiloasei directoare, cat si prin istorioarele pline de imaginatie pe care le povesteste cu mare pasiune in fiecare seara.</p>

Juristul

08.09.2018

Un minunat Scenariu,a prins viata pe ecrane"Little Princess ".Ramasa orfana de mama,iar tatal sau trebuind sa plece pe front,micuta Sara,este nevoita sa se inscrie la Scoala-cu internat,la care stia ca invatase mamica ei.Dar din povestirile despre aceasta scoala,Sara,nu vede nimic real aici.Severa Directoare,era o domnisoara inacrita,care le teroriza pur si simplu pe eleva si mai ales pe Sara. Eleanor Bron-interpreta D-soarei Directoare,interpreteaza atat de veridic rolul de "acritura",incat iti creiaza impresia ca asa este si in realitate.Ea nu suporta micile giumbuslucuri ale Sarei,pentru a-si distra colegele si a le face sa mai uite de sicanele directoarei si nu suporta nici faptul,ca Sara are o conceptie,pe care nu i-o poate schimba nimeni:"Orice fetita este o printesa".Tot timpul este alaturi de colegele ei si le sustine chiar si in fata directoarei.Cand Sara afla ca tatal ei ar fi murit si averea ii fusese confiscata(dupa zvonurile raspandite),Sara reuseste cu ajutorul colegelor ei sa treaca mai usor peste aceasta nenorocire,cu demnitate si intelepciune,ceea ce nici macar un adult,nu ar putea.Micuta Liesel Matthews-interpreta Sarei,cu ochii sai ce emana numai candoare si bunatate,cu zambetul sau fermecator de copil nevinovat,este un adevarat talent cinematografic.Visele pe care le creaza pentru ea si pentru prietenele ei,aduc o nota de mare intelepciune a copiilor.Mica Printesa,este un film care nu trebuie ratat sub nicio forma. Copiii viseaza si memoreaza sfaturile Sarei,iar adulti au ce invata de la un copil.

0 1

mcandr3y

08.09.2018