Aventuri, Acțiune, Thriller, Crimă (United Kingdom)

Julian Gilbey

Will Gilbey, Julian Gilbey

Carnaby International, Eigerwand Pictures, Molinare Studios

9 Aprilie 2011

23 Octombrie 2021

Alison, alaturi de 4 prieteni doresc sa escaladeze muntele. Ei au marea surpriza sa descopere in padure, ingropata sub pamant o fetita. Necunoscand limba engleza aceasta nu le poate explica situatia in care se afla. Reuseste doar sa le comunice ca o cheama Anna, iar limba vorbita de ea ii face sa realizeze ca este de origine slava. Decid ca este responsabilitatea lor sa o duca intr-un loc sigur. Cu timpul insa, realizeaza ca sunt urmariti de doi oameni care o rapisera pe fetita. Acestia nu au nici un scrupul in a-i ucide pentru a o recupera si a putea ajunge la recompensa dorita. Rand pe rand, in diverse circumstante toti prietenii lui Alison isi pierd viata. Ea ajunge cu Anna intr-un sat din apropiere si incearca sa ia legatura cu autoritatile. Festivalul care se desfasoara in acea localitate transforma totul intr-o scenografie de groaza. Mai mult, trimisi ai tatalui Annei incearca sa negocieze cu rapitorii si sa recupereze fata. Ei realizeaza ca cei doi nu o mai detin pe Anna si nu se dau nici ei in laturi sa foloseasca violenta. Va reusi oare Alison sa isi atinga scopul si sa ajunga in siguranta, sau isi va gasi sfarsitul asa cum s-a intamplat si cu prietenii ei?

liniuta

08.09.2018

5 alpinisti aflati intr-o expeditie , vor descoperi o fetita rapita si ingropata avand doar un sistem de ventilatie ca mijloc de supravietuire; pana sa se dumireasca ce se-ntampla vor interveni evenimente tenifiante pentru ei , supravietuirea devenind pricipala prioritate ... actiune destul de buna , sustinuta ...6/7

1 3

tristan09

08.09.2018

nu stiu cum se face de am noroc uneori la filme de serie b, unul după altul. nu mi-a placut filmul asta. nu mi-au placut actorii cum au jucat. mi-a placut doar apa aia de munte... cica 2 meseriasi dintr-un satuc din Scotia se ocupau cu rapirile de copii si cu obtinerea recompenselor pe seama lor si niste alpinisti de treaba nimeresc ca voda-n loboda in treaba railor... film de oscar nu-i. nici de sundance. nici de duminica. eventual după vreo betie crunta, pe la 5 dimineata cand nu mai esti impresionat de toate neverosimilitatile peliculei asteia. si chiar... apoi poti muri. nota mea:2

1 8

Bibi_TM

08.09.2018