A Midnight Clear

Dramă, Istoric, Război (United States of America)

Keith Gordon

Beacon Communications, A&M Films

24 Aprilie 1992

28 Iulie 2021

O poveste impresionanta despre absurditatea razboiului, despre imposibilitatea de a starpi umanitatea din oameni cu propaganda nationalista. In timpul Celui de-Al Doilea Razboi Mondial, un regiment din armata americana, compus din fosti intelectuali, ramane izolat intr-un castel plasat intr-un peisaj montan, membrii acestuia fiind constant amenintati de pericolul german. Dar, in ciuda tensiunii, in noaptea de Craciun soldatii din cele doua tabere fac o scurta pace, schimba cadouri, invata lucruri unii despre ceilalti. Totusi, paradoxala armonie este amenintata de datoria fata de tara.

leemarvin1983

08.09.2018

Sunt mare fan al filmelor de razboi. Totusi, A Midnight Clear nu este un war movie, ci mai degraba militeaza pentru pace. In Midnight Clear se trage cu arma foarte putin si se traieste foarte mult, atat cat se poate...Compromisul facut de cele doua parti pentru a supravietui este spulberat de un moment de nesiguranta. Paranoicul "Mother" (Gary Sinise), profund afectat moral de ororile razboiului, reactioneaza ca orice soldat care tine la camarazii sai si crede ca sunt in pericol: cu focuri de arma. Un vis frumos care devine realitate, dar ca orice vis frumos dureaza foarte putin...Un film antiwar care nu trebuie ratat. Kevin Dillon, Peter Berg, Gary Sinise si Ethan Hawke ofera un joc actoricesc de exceptie, care prefigureaza cumva carierele lor viitoare.

1 0

lup

08.09.2018

super film..no comment

0 2

valutza

08.09.2018

In Franta anului 1944, un detasament american localizeaza un pluton german ce pare gata sa se predea decat sa moara intr-o ultima ofensiva a Germaniei. Cele doua grupuri de barbati, izolate pentru prezent de razboi, lasa deoparte diferentele politice si petrec Craciunul impreuna. In cele din urma planurile de predare nu ies deloc bine si cele doua parti sunt nevoite sa se lupte intre ele.

1 0