A Mighty Heart

Dramă, Thriller (France, United Kingdom, Pakistan, United States of America)

Michael Winterbottom

Plan B Entertainment, Revolution Films, Paramount Vantage

1 Ianuarie 2007

26 Octombrie 2007

<p><span>Daniel Pearl este seful biroului din Asia de Sud al ziarului Wall Street Journal si porneste o ancheta asupra unui terorist, Richard Reid. Sotia lui, Mariane, il insoteste la Karachi, in Pakistan, unde Daniel este rapit. Tânăra Mariane se implică în investigaţiile pentru căutarea soţului ei. Depasind barierele de religie, rasa sau nationalitate, dorinta lui Mariane de a fi deasupra partilor amare ale vietii, a urii si divizarii lumii dupa incidentele din 11 septembrie 2001, transcede toate acestea si arata o vointa de fier. </span></p><p><span>Filmul se bazează pe fapte reale şi reprezintă ecranizarea cărţii cu acelaşi nume a autoarei Mariane Pearl.</span> </p><p>"In munca sa, Danny s-a luptat sa stea departe de dogme, sa faca compromisuri. Nu a reprezentat o tara sau un steag, ci doar a urmarit adevarul. A fost cel ce a tinut o oglinda si a fortat oamenii sa se uite in ea. Care are o alta cale mai buna de a respecta lumea?" (Mariane Pearl)</p>

Incoruptibilul

08.09.2018

Un film biografic bun, regizat dupa cartea The Brave Life and Death of my Husband Danny Pearl de Mariane Pearl.

6 2

Patronu

08.09.2018

Filmul prezintă povestea jurnalistului american, Daniel Pearl, răpit şi ucis în Pakistan în 2002. Producţia e simplă şi lineară ca dezvoltare, însă menţine un ritm alert până la final, graţie unui montaj reuşit şi a tonusului impus de regizorul Michael Winterbottom. Distribuţia, deşi nu conţine nume sonore, exceptând-o pe Angelina Jolie, m-a surprins în mod plăcut, prestaţia actoricească de ansamblu fiind notabilă. Întregul film poate fi asemănat unui reportaj filmat, bine focalizat şi concis, ce nu pot decât să vi-l recomand.

7 3

macsuta

08.09.2018