Comedie, Western (United States of America)

Seth MacFarlane, Peter Chelsom

Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild

RGB Media, Bluegrass Films, Fuzzy Door Productions, Media Rights Capital

22 Mai 2014

6 Iunie 2014

În timp ce un fermier laș începe să se îndrăgostească de noua femeie misterioasă din oraș, trebuie să-și pună curajul nou-găsit la încercare, atunci când soțul ei, un notoriu pușcaș, își anunță sosirea.

mihaelatb

08.09.2018

Eu l-am tratat ca pe o parodie si mi s-a parut acceptabil. A parodiat “idilica” viata din filmele care au hranit generatii de americani, filmele cu cowboys din frumosul Far West, unde cele mai de mari distractii erau : bordelul de deasupra saloon-ului si duelurile in care invingea cel mai rapid. Albert uraste Texas-ul, uraste viata plina de primejdii, primejdii care se numesc : serpii cu clopotei, ciuma, holera, doctorii care nu stiu meserie. El stie limbi straine, a se vedea episodul din tribul indienilor, geografie. Intr-un fel aduce cu personajul jucat de Terence Hill in filmul Un gentlemen in vestul salbatic. Face trimitere la o multime de filme, iar aparitia lui Christopher Lloyd intr-un cameo, face si mai evidenta asemanarea lui Albert, cu Martin McFly. Cat despre glumele cu tenta sexuala, fata de Dictatorul lui Sacha Baron Cohen, The Big Wedding sau That Awkward Moment , filmul de fata este chiar cumintel, caci el nu utilizeaza aceste trimiteri prea explicite, ca sa amuze sau ca sa castige publicul, ci pur si simplu ca o parodiere. Tot o parodie este, insusi faptul ca el este crescator de oi, in timp ce lumea Far West este condusa de Cawboy. Intr-adevar momente din trailer nu se regasesc in filmul difuzat pe ecranele din Romania. O fi interzis romanilor sa vada cum se dau jos, cu mana, sticlele neimpuscate?

2 0

mindhunters

08.09.2018

Se cunoaște mâna lui Seth MacFarlane, eu am o slăbiciune pentru el și îmi place să-i urmăresc producțiile. De când i-am auzit vocea în Family Guy, mă prăpădesc de râs numai cât îi aud timbrul. La fel cum mi-a plăcut Ted, mi-a plăcut și filmul de față. Recunosc: ambele sunt cam trase de păr și au unele glume de zici că-s inventate de draci de clasa a 6-a, dar nu m-am putut abține să nu râd cu gura până la urechi. Au existat, desigur, glume mai subtile și comic de situație, actorii s-au achitat cum trebuie de roluri, iar Neil Harris a făcut senzație, parcă-l vedeam pe Barney în HIMYM și râdeam când observam anumite ticuri sau cuvinte ce apăruseră și în cazul lui Barney. Au fost câteva scene tâmpite rău, dar la care n-am putut să nu râd, Seth ăsta știe cum să amuze oamenii. Iar povestea nu e chiar așa proastă cât să nu suporți să o urmărești până la capăt, dimpotrivă. Mi s-a părut că face, ca Ted de altfel, mișto de multe stereotipuri și scheme clasice din filme. Mi-a plăcut, ce să zic, îl recomand, e o comedie la care râzi, fără să-ți omori creierii. Dar sincer, la cât de slabe-s producțiile așa zis comice nowadays, eu am mulțumit pentru ăsta și m-am distrat copios. Vă recomand să faceți la fel.

4 1

skorpion59

08.09.2018

O comedie la care chiar am ras ! Unele scene sunt dementiale,desi vulgare sau scarboase,am ras in hohote.Multe filme care sunt trecute ca si comedii te fag sa plangi...dupa banii dati...acest film insa te amuza copios,e o parodie desteapta ,foloseste actori buni si unele faze sunt tari,ca floarea infipta in dosul pistolarului rau !!!

1 1