O dădacă de Crăciun (2010)

A Nanny for Christmas

Comedie, Familie (United States of America)

Michael Feifer, Bobby Farrelly, Peter Farrelly

23 Noiembrie 2010

17 Mai 2021

"A nanny for christmas" este poveste tinerei Ally, ce se ocupa cu publicitatea. Din pacate neatentia o costa si astfel pierde un contract inportant cu Danny Donner un important ciocolatier. In urma acestui esec Ally este concediata ramanand somera. Apeleaza la cea mai buna prietena a ei pentru a obtine un interviu cu Samantha, una din cele mai importante persoane in publicitate. Samantha cauta o bona pentru a avea grija de cei doi copii ai ei, Jackie si Jonas. Ally se prezinta la interviu unde Samantha este contactata de Danny Donner. Samantha o angajeaza pe Ally pe post de bona. Ally este foarte incantata la inceput insa incantarea ei dispare cand descopera jobul pe care l-a primit.<br /><br />  Ally isi intra in rolul de bona, fiind foarte indragita de cei doi copii ai Samanthei. In timp ce ii duce pe copii la serviciul mamei lor se intalneste cu Justin si intre cei doi se porneste o relatie. Din pacate Ally il minte spunandu-i ca este o asociata a Samanthei si nu bona acesteia. Cand relatia prinde aripi Ally incearca sa ii spuna lui Justin care este adevarata ei meserie dar nu reuseste. Intre timp il ajuta pe Justin cu campania la care acesta lucreaza pentru a nu repeta greseala ei si a pierde contractul cu Donner. Firma Samanthei primeste contractul dar din pacate pentru Ally, Justin afla ca a fost mintitsi pe langa asta este si concediata. Ce se va intampla cu Ally?

AlexaS

08.09.2018

E super dragut fillmul mai ales ca se apropie craciunul e putin coplestitor iar actorii din rolul pricipal sunt geniali .