A Nightmare on Elm Street

Horror (United States of America)

Wes Craven

New Line Cinema, Smart Egg Pictures

14 Noiembrie 1984

30 Noiembrie 2020

<p class="plotpar"> </p><p class="plotpar"> In anii 80, un psihopat numit Freddy Krueger, a omorat cativa copii cu ajutorul unei manusi prevazute cu lame ascutite pe post de degete. Arestat dar eliberat el devine victima razbunarii parintiilor copiilor ucisi si moare ars, in beciul unde lucra. La ani dupa moartea sa, adolescentii Nancy, Tina, Rod si Glen, ai caror parinti au fost responsabili de moartea lui Krueger, trec prin cosmaruri terifiante in care apare un om ars, imbracat ciudat, purtind o manusa cu lame ascutite. Fantoma lui Freddy Krueger ii vaneaza unul cite unul iar Nancy isi da seama ca trebuie sa ramina treji si isi avertizeaza si prietenii. Nancy stie ca trebuie sa gaseasca o cale de a-l opri pe Krueger sau nu va mai dormi niciodata.</p><p class="plotpar"> </p>

Rudolfo

08.09.2018

Nancy are un cosmar teribil legat de o figura inspaimantatoare care ii va patrunde in viata. Figura este cea a lui Freddy Krugger si a facut cariera prin celebrele degete lungi, sub forma de cutite, de la mana dreapta. Nancy descopera curand ca si prietenii ei au cosmaruri asemanatoare, cu acelasi personaj. Cand unii dintre cunoscuti incep sa moara, Nancy crede ca singura cale de supravietuire este sa stea treaza. Secretul identitatii ucigasului de copii de pe strada Ulmilor devine prioritatea lui Nancy.

0 4

DaRulor

08.09.2018

Filmul este construit pe o idee foarte buna dar unele secvente sunt absurde. Chiar daca este un horror vechi are anumite elemente care te fac sa stai in fata ecranului sa vezi finalul. Pacat de cele cateva faze care strica efectiv filmul. Nu am vazut decat acest film din serie dar nu as fi dispus sa ma uit la toata seria, avand in vedere ca celelalte filme sunt mai slab cotate decat acesta.

1 3

cneius

08.09.2018