Horror, Mister, Thriller (United States of America)

Samuel Bayer

Wesley Strick

New Line Cinema, Platinum Dunes

30 Aprilie 2010

28 Mai 2010

Tinerii Nancy, Kris, Quentin, Jesse și Dean locuiesc cu toții pe strada Elm. Noaptea, ei au același vis—visează un bărbat îmbrăcat într-un pulovăr jerpelit cu dungi roșii și verzi, care are pe cap o pălărie cu borurile lăsate pentru a-i ascunde fața desfigurată, iar pe una dintre mâini o mănușă de grădinărit cu lame de cuțit în loc de degete. Și toți aud aceeași voce înfricoșătoare… Bărbatul îi terorizează rând pe rând în vis, unde regulile jocului sunt impuse de el, iar singura lor șansă de scăpare este să nu mai doarmă.

toporenia

08.09.2018

tocmai am venit de la film. nu e tocmai ceea ce ma asteptam sa fie, a fost putin prea previzibil si mai slabut decat celalalte filme, si oarecum putin lipsit de atmosfera, tragand putin inspre cliseu. insa filmul merita vazut, indeosebi pt efectele de sunet, dupa parerea mea. m-a amuzat teribil un anumit lucru,(n-as vrea sa fie considerat spoiler, dar...) faptul ca gradinita copiilor se afla undeva intr-un camp pustiu la o distanta destul de mare de casele lor. de ce sa-ti inscrii copilul la o astfel de gradinita? asta e clar o cale sigura sa intalneasca un personaj a la freddy kruger:)) pot spune ca abia astept sa revad filmul, asta pt ca am senzatia ca am surprins o greseala de montaj si sunt foarte curioasa daca am dreptate. dupa ce il voi revedea, voi reveni pe aceasta pagina sa fac anuntul; daca intr-adevar s-a produs o greseala la montaj, sau nu:))

1 0

Coreen

08.09.2018

ma duc sa il vad!!!! mi-a placut atat de mult originalul incat nu o sa ratez! pt mine e cel mai bun film horror. il iubesc pe freddy. of...sper doar sa fie bun noul actor. adica nimeni nu se compara cu robert englung pt ca el e freddy! dar cum omul e batran si deh...nu mai poate sa faca pe freddy sa vedem.... bine macar ca nu l-au bagat pe thorton cum se zvonea. ma dadeam cu capul de pereti. sa speram ca o sa fie bun noul freddy si ca nightmare on elm street o sa fie la fel de bloody.

4 6

taralunga_liliana

08.09.2018

De obicei filmele horror ma sperie sau ma fac sa nu ma misc o perioada de doua ore cat ruleaza sub ochii mei. Prima mea experienta cu Freddy Krueger am avut-o la filmul "Freddy vs.Jason", super poveste, efecte speciale reusit si un scenariu de exceptie, ce-i drept la un moment dat povestea lui jason m-a emotionat pana la lacrimi. Dar Freddy are ceva aparte de toti criminalii, pe langa faptul ca in apare in vis, este sarcastic si oarecum amuzant. Razbunator si cu sufletul amarat si cauta dreptate in visele unor adolescenti pe care el ii alege la intamplare. Cu siguranta, "A Nightmare on Elm Street" va fi un succes, mergand pe aceeasi premiza de razbunare a lui Freddy Krueger.

5 5