Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Michael Damian

Michael Damian, Janeen Damian

Riviera Films, Motion Picture Corporation of America

3 Decembrie 2011

24 Ianuarie 2021

<p>După ce sora şi cumnatul ei mor într-un accident ,  Jules Daly o tânără din Buffalo primeşte custodia nepoţilor săi, Maddie şi Milo. În ziua în care îşi pierde slujba, Jules primeşte o invitaţie de la o rudă îndepărtată, să petreacă Crăciunul cu el la un castel din Europa. Aici ei îl vor cunoaşte pe ursuzul lor bunic  Edward duce de Castlebury şi pe fiul acestia Ashton, prinşul moştenitor din  Castlebury. Aici Jules încearcă să creeze un Crăciun cât mai fericit pentru copii ca ei să uite de moartea părinţilor lor.  Cu ajutorul personalului hotelului reuşeşte să organizeze un Crăciun de poveste pentru copii. Dar va reuşi oare Jules să aibă propria ei poveste de iubire cu Ashton sau diferenţele de rang, avere şi rautatea  Arabellei, logodnica lui Ashton îi vor opri din a-şi trăi povestea de dragoste de Crăciun?</p><p> </p>

kosa

08.09.2018

Cu toate ca povestea e bunicica, jocul actoricesc si editarea filmului cam lasa de dorit. Ma bucur insa ca a fost pus in valoare Castelul Peles si cu tot ceea ce contine acesta. In rest nu prea am ce sa spun despre acest film. Si sa nu uitam pt cateva secunde il vedem si pe Florin Busuioc , bravo lui.

2 2

andra_valentina

08.09.2018

Un film tipic in perioada Craciunului,ce ne aduce putin din magia copilariei! Ecranizarea nu este mare lucru,dar ca idee este un film dragut si mi-a placut foarte mult ,poate din cauza spiritului de Craciun,merita vazut ,este un film "cald",placut de vizionat cu familia/persoana iubita in perioada Craciunului!

3 11

08.09.2018

Mii si mii de filme de/cu Mos Craciun! difuzate in aceasta perioada in care toata lumea vrea sa asculte povesti si sa creada in ele. Acesta, unul neinsemnat dar gen : " frumusel" cu arome de portocale, gutui si scortisoara dar si gust de cozonaci. Un film bun de vazut cand ai treaba pe terminate si furi clipe din el, dureros pentru mine sa-l revad pe " The SAINT ", " The James Bond"....brazdat de trecerea anilor - ursuzul bunic Edward duce de Castlebury

0 0