A Room with a View

Dramă, Romantic (United Kingdom)

James Ivory, Peter Weck

Curzon Film Distributors, Goldcrest Films International, National Film Finance Corporation (NFFC)

13 Decembrie 1985

20 Septembrie 2021

<p>Filmul "A Room with a View" reuseste sa cucereasca prin prospetimea si comicul sau. O tanara domnisoara dintr-o familie tipic englezeasca de inceput de secol XX pleaca in Italia insotita de o domnisoara batrana ce trebuie s-o fereasca de ispite. Intr-o Toscana mirifica, grupul de englezi burghezi se mareste si situatiile incantatoare nu intarzie sa apara. Un preot, doua surori fete batrane, un tanar fara inhibitii si plin de viata cu un tata hatru intretin atmosfera idilica. Intorsi In Anglia, personajele sunt readuse impreuna, in situatii mult mai serioase ca cele din vacanta si incearca sa faca faca regulilor vremii. O scenografie de exceptie, dialoguri spumoase si scene de un comic autentic, amestecate cu mult farmec fac din acest film un excelent program de duminica seara. </p>

fancinema

08.09.2018

Celor care iubesc Anglia inceputului de secol XX intruchipata in filme bune. Veti regasi in acest film actori acum consacrati dar care in 1985 erau foarte tineri ( Helena Bonham Carter, Daniel Day Lewis, Julian Sands) care ii secundeaza excelent pe mai marii Judi Dench sau Maggie Smith. Scene incantatoare de la un conac tipic englezesc in care viata palpita la fel de puternic ca emotiile traite in vacanta acestora in Toscana. Replici pline de umor al unor domnisoare batrane, spontaneitatea unui scaldat intr-un iaz in plina zi de vara, logodna rupta si ... happy-end! Filmul a primit 3 premii Oscar, pentru Scenografie, Costume si Scenariu. Am vazut acest film la inceput de an, intr-o sambata friguroasa si cu siguranta, a fost cea mai buna alegere!

6 0

Red_Tulip

08.09.2018

Un film care pe alocuri m-a plictisit. O poveste de dragoste nu prezentata foarte bine, dar care la sfarsit se termina cu bine. Insa pe asamblu a fost destul de ok. Merita vazut de cei carora le plac filmele de epoca, filmele mai vechi.

1 6

emdavid

08.09.2018