O impuscatura in intuneric

A Shot in the Dark

Comedie, Crimă (United Kingdom, United States of America)

Blake Edwards

Mirisch Films Limited, United Artists

3 August 2021

Filmul este cel de-al doilea și mai reușit film din seria de filme Pantera roz, în care se amestecă atât secvențele animate, cât și cele reale. Un clasic cult de la Blake Edwards bazat pe piesa L'Idiot de Marcel Achard și Harry Kurnitz.

08.09.2018

e o placere sa il vezi pe sellers la lucru; stilul sau este inconfundabil; e drept ca actiunea filmului nu prea are legatura cu logica, ma refer la intriga politista, dar cui ii pasa de asta ! cand vezi un film cu el esti atat de preocupat sa zambesti sa te distrezi incat acest mic "detaliu" chiar trece neobservat; ma mir cum la acest film nu a opinat nimeni; e o comedie savuroasa; are un umor debordant; ironia e la ea acasa , iar umorul are un stil unic; asa ca il recomand tuturor dar in special celor ce au gusturi stilate in ceea ce priveste umorul.

1 0

08.09.2018

Imi doream de foarte mult timp sa vad acest film, acest lucru fiind ingreunat de faptul ca nu l-am gasit asa usor. Vara trecuta am vazut The Pink Panther si desigur ca la acel moment aveam marea dorinta sa vad toata seria cat mai repede, dorinta prezenta desigur si acum fara dar si poate. Insa doar dupa un an si ceva am reusit sa vad acest al doilea film al seriei, o perioada destul de indelungata Revenind la titlul de fata, acesta mi s-a parut unul foarte foarte placut si amuzant pana la lacrimi. Peter Sellers este absolut demential in rolul inspectorului Clouseau. A Shot in the Dark beneficiaza de o poveste bine scrisa plina de voie buna, umor si mister. Avand in vedere finalul primului film, nu imi dau seama exact daca actiunea din acest film are loc inainte sau dupa evenimentele din Pink Panther. Sunt putin confuz in legatura cu acest aspect. Imi aduc aminte cand eram mult mai mic, toate filmele au fost difuzate la tv si am anumite imagini neclare cu multe cadre din aceste filme. Din acel moment mereu am fost oarecum fascinat de aceste filme. Imi doresc sa vad urmatorul film cat mai repede si se pare sa am aceasta ocazie chiar in aceste zile, pentru ca The Return of the Pink Panther este la tv. Sper sa nu pierd aceasta oportunitate. Cat despre A Shot in the Dark, nota 8 pentru aceasta comedie care debordeaza de entuziasm si multe rasete.

0 0