A Simple Plan

Crimă, Thriller (United States of America)

Sam Raimi

British Broadcasting Corporation, Paramount

11 Decembrie 1998

23 Noiembrie 2020

<p>Cand Hank, Jacob si Lou gasesc 4.4 milioane de dolari intr-un avion prabusit in mijlocul padurii, planuiesc sa ascunda banii pana cand epava va fi gasita de altii si incidentul va fi dat uitarii. Inca de la inceput Jacob, fratele lui Hank, si Lou, prietenul acestora, nu se comporta asa cum au stabilit. Lou are mereu datorii si vrea partea sa din bani. Jacob de asemenea doreste sa renoveze ferma pe care a mostenit-o de la parintii sai. Treptat, atmosfera de incredere si calm dintre cei trei devine tensionata si degenereaza intr-un conflict dramatic. Incep sa se intample tot felul de accidente, si cand un agent FBI soseste in oras cu scopul de a cauta epava avionului, Hank si partenerii sai de afaceri se vad pusi intr-o situatie extrem de delicata...</p>

GreenLand

08.09.2018

2 nominalizari la Oscar,pe buna dreptate! Bill paxton,Bridget Fonda,Billy Bob Thornton,ce vrei mai mult de atat?

2 1

valutza

08.09.2018

Pornind de la best-sellerul lui Scott Smith, filmul Planul aminteste prin tematica sa de celebra pelicula Comoara din Sierra Madre cu Humphrey Bogart si mai nou de castigatorul premiului Oscar, Fargo al lui Joel Cohn. Sam Raimi, un maestru al filmelor de groaza incearca cu succes o abordare noua in filmul Planul din perspectiva neo-noir. Retinuta la inceput, tensiunea filmului cuprinde treptat firul epic, simplu gandit. Plasat in peisajul zapezilor aspre din Minnesota, Planul este povestea stranie a lui Hank si Jacob Mitchell (Bill Paxton si Billy Bob Thornton), care descopera un avion doborat si acoperit cu nameti. Inauntru se afla un pilot pe moarte si o geanta cu patru milioane de dolari in hartii de cate o suta. Cei doi se hotarasc sa ascunda banii pana la venirea primaverii.

1 2

andystarx

08.09.2018

Fara discutie ca aveam ceva asteptari de la un film al lui Sam Raimi si pot sa zic ca scenariul a fost unul foarte intersant iar jocul actorilor deasemenea unul destul de bun ! Un film cu un final surprinzator ce merita vazut macar o data !

1 0