A Sound of Thunder (2005)

Thriller, SF, Aventuri, Acțiune | 15 May 2005 (Czech Republic, Germany, United Kingdom, United States of America)

Vanatoare fatala (2005)

A Sound of Thunder

Thriller, SF, Aventuri, Acțiune (Czech Republic, Germany, United Kingdom, United States of America)

Peter Hyams

Signature Pictures, Franchise Pictures, Crusader Entertainment, ApolloMedia Distribution, Baldwin Entertainment Group, Coco, Dante Entertainment, ETIC Films, Epsilon Motion Pictures, Film 111, Forge, Jericho Productions Ltd., MFF (Sound of Thunder), Matrix Film Finance, QI Quality International GmbH Co. KG, Scenario Lane Productions

15 Mai 2005

25 Noiembrie 2005

Actiunea filmului se desfasoara in viitor, cand se descoperisera calatoriile in timp. Charles Hatton organizeaza vanatori de dinozauri in era preistorica, dinozaurii fiind atent selectati sa fie bolnavi, astfel ca uciderea lor sa nu afecteze ecosistemul. Travis Ryer, unul din vanatori, calca in afara potecii si omoara un fluture, declansand o reactie in lant, care va duce la stergerea omenirii de pe fata pamantului. O echipa trebuie sa se intorca in timp ca sa inlocuiasca fluturele si sa rezolve problema aparuta.

cneius

08.09.2018

merge, ca idee, dar ceva ii lipseste pentru a fi bun

5 4

green.teeth

08.09.2018

Am foarte multe de comentat la filmul acesta! In primul rand, scenariul. Desi schimbarea viitorului prin schimbarea trecutului este o idee destul de folosita, in acest film s-a vazut mult mai bine efectul. Deci 10 pentru scenariu. Si pentru efecte speciale o nota de 10, in special pentru valurile de timp, foarte frumoase. Pentru regie un 7, caci a fost bunicel, dar nu memorabil. Pentru jocul actoricesc, un 5. Sincer, au fost foarte nenaturali. Nu mi-a placut deloc. Deci in medie, nota 8 pentru film. Tin sa va spun ca zburatoarele alea dri care aratau ca liliecii mi-au placut enorm. Imi plac acel gen de monstrii, care i-am mai vazut in The Mist si Pitch Black. Per ansamblu, filmul mi-a placut mult, si il recomand tuturor fanilor SF/thriller/groaza.

9 5

paulgrojdi

08.09.2018