Dramă, Comedie (United States of America)

Brian Robbins

Steve Koren

Paramount, Saturn Films, Varsity Pictures, DreamWorks

7 Martie 2012

23 Noiembrie 2020

<p>Jack McCall este un agent literar extrem de vorbăreț, care are darul de a convinge oamenii să îl urmeze și să încheie contracte cu el oriunde și oricând, cu cea mai mare ușurință. Viața lui de succes ia o turnură neașteptată după ce, intenția lui de a semna un contract cu un guru de nouă generație - Dr. Sinja, doar pentru a-și urmări interesele proprii, se soldează cu o consecință neobișnuită. Un copac Bodhi (o specie de smochin) îi crește în spatele curții, iar cu fiecare cuvânt pe care îl rostește, o frunză cade. Jack își dă seama că în momentul în care ultima frunză cade, atât el cât și copacul sunt terminați. Cuvintele nu l-au dezamăgit niciodată pe Jack, însă acum vorbărețul agent se vede nevoit să tacă și să găsească alte modalități de comunicare, doar pentru a rămâne în viață.</p>

buuweed

08.09.2018

În film Jack McCall (interpretat de Eddie Murphy) este un agent care poate încheia orice afacere, oricând şi în orice fel. Ar spune orice ca să-şi atingă scopul, însă din nefericire minte pe cine nu trebuie, Dr. Sinja (Cliff Curtis). Viaţa lui Jack se schimbă radical după ce un misterios copac magic îi apare în curte. Descoperă că el şi Bodhi-ul sunt într-un fel conectaţi şi că odată cu fiecare cuvând care îl rosteşte o frunză din acesta cade. Ce se întâmplă când copacul rămâne fără frunze?

1 11

soul_rhythm

08.09.2018

Eddie Murphy este un actor foarte bun si subiectul (plot) filmului mi se pare intrigant . Eu cred ca nu o sa moara . Eddie nu joaca in drame .

4 8

Cynthina

08.09.2018

Un film care ne da o lectie de viata si anume aceea de a nu minti, de a nu irosi cuvintele fara rost in viata, de a ne ocupa de familie si ca toate problemele din viata isi au o radacina, aici fiind vorba de copilarie si moartea tatalui personajului principal. O comedie care merita vazuta, cu un actor pe masura.8/10.

0 0