Soroc de viata si soroc de moarte

A Time to Love and a Time to Die

Dramă, Război, Romantic (United States of America)

Douglas Sirk

Universal International Pictures

26 Octombrie 2021

<p>O companie de soldati germani epuizati se retrage din fata macelului rusesc, in primavara anului 1944.<br /> <br /> Ernst Graeber (John Gavin) si Immerman (Jock Mahoney) nu se gandesc decat cum ar putea face sa primeasca o permisie, pentru a ajunge acasa. In cele din urma, Ernst capata o invoire si se intoarce acasa, unde nu mai gaseste insa decat un morman de ruine si nici urma de parintii sai. El incepe o cautare disperata, care il conduce spre casa batranului medic al familiei.</p>

08.09.2018

Un film de nota 10! Il recomand tuturor care stiu ca e vreme... pentru tot...Liselotte Pulver absolut adorabila in rolul Elizabeth Kruse Graeber, ea da aerul de comedie al filmului si il face suportabil si de neuitat. Sa " impletesti " razboiul cu iubirea...frica cu zambetul, viata cu moartea...este meritul scrisului lui Erich Maria Remarque si ideei regizorului

3 0

08.09.2018

un film extraordinar; l-am vizionat pe nerasuflate; o abordare extrem de complexa si serioasa pentru anii 50 a situatiei poporului german in timpul celui de al doilea razboi mondial; o interpretare de exceptie ; e greu de inteles pentru noi cum a fost viata germanilor, viata de zi cu zi a oamenilor obisnuiti; de fapt intreaga lume, inclusiv germanii obisnuiti traiau in teroare; nu doar cei din lagare; cata profunzime in abordarea situatiei soldatilor de pe front carora nu le facea placere sa faca parte din plutoane de executie; sfarsitul dramatic, injust nu face decat sa dea o nota si mai mare de realism filmului.

1 0

Serpico13

08.09.2018

Buna ecranizarea lui Erich Maria Remarque, gandurile si trairile oamenilor de rand sunt surprinse foarte bine,un film care arata inutilitatea razboiului,idee valabila si atunci si acum si mereu. Il recomand!

4 0